Avatar billede arriva Nybegynder
02. august 2000 - 13:19 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

W2K SP1

Skal man også opdatere med SP1 fra windows update hvis man har dansk W2K???
De skriver nemlig at sproget er Engelsk, vil det blive et problem?
Avatar billede limemedia Nybegynder
02. august 2000 - 13:24 #1
Du skal vente på den danske version bliver frigivet... Engelsk SP1 virker kun på Engelsk W2K
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
02. august 2000 - 14:05 #2
ljweb>>hvorfor det??? er der da ikke kun sproget til forskel???
Avatar billede goulduck Nybegynder
02. august 2000 - 16:09 #3
kimrosgaard>> Jeg tror slet ikke at man får lov til at installere en UK SP på en DK ....
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
02. august 2000 - 16:58 #4
hmm..okay..så må man vel bare vente på den danske udgave...men kan nok ikke dy mig for at prøve alligevel når jeg får geninstalleret min win2k *GG*
Avatar billede goulduck Nybegynder
02. august 2000 - 17:22 #5
kimrosgaard>> Så fortæl lige hvordan det er gået .. (Og om dit Modem virker med SP1 på !! :O)
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
02. august 2000 - 17:44 #6
*GGGG* det skal jeg nok! der går nok en lille uges tid for jeg venter på at min ISDN forbindelse bliver flyttet hertil hvor jeg bor nu! ;-)
Avatar billede cookiepusher Nybegynder
18. august 2000 - 10:26 #7
Jeg har hørt at den danske version af win2000 sp1 opdateringen forventes at udkomme på fredag d.25/8
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
18. august 2000 - 13:20 #8
Gouldock>>det lykkedes mig aldrig at installere den danske version af win2k! Men har nu installeret win2k uk med UK SP1 og system og modem kører helt som forventet ;-) Ingen probs overhovedet!