Avatar billede freak-o Nybegynder
07. juni 2002 - 15:41 Der er 3 kommentarer

Choke

Jeg har spurgt om hvad net_graph var (http://www.eksperten.dk/spm/217761), og fik bl.a. at vide det der choke var det der gik tabt fra min computer til serveren. (Vi snakker om CS her). Og min choke er ret høj nogle gange.. Den plejer at være på 0 konstant. Hvad kan der være sket, og hvordan kan jeg ændre det ?

//Freak-0
Avatar billede freak-o Nybegynder
07. juni 2002 - 15:51 #1
Når jeg connecter, er den forresten også begyndt at tælle helt ned til ca. 90, hvor den før hen talte ned til omkring 106 til 110, eller deromkring.
Avatar billede freak-o Nybegynder
07. juni 2002 - 16:22 #2
Ingen der ved hv ad der er galt ?
Avatar billede freak-o Nybegynder
07. juni 2002 - 16:23 #3
60 points til den der finder ud af det..