Avatar billede smoothj Nybegynder
07. juni 2002 - 10:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kommentarer i Excel

Kan man udskrive kommentarer i dansk Excel 97 ?

På forhånd tak ...
Avatar billede Chewie Novice
07. juni 2002 - 10:24 #1
Udskrive kommentarer

1Klik på regnearket.
2Klik på Sideopsætning i menuen Filer, og klik derefter på fanen Ark.

3 Klik på Sidst i arket i boksen Kommentarer for at udskrive kommentarerne i slutningen af arket.

Klik på Som vist i arket i boksen Kommentarer for at udskrive kommentarerne, hvor de er vist på regnearket.

Bemærk!  Hvis du klikker på Som vist i arket, udskriver Microsoft Excel kun de kommentarer, der er vist. Klik på Kommentarer i menuen Vis for at få vist alle kommentarer. Hvis du vil have vist en enkelt kommentar, skal du klikke med højre musknap på den celle, som indeholder kommentaren, og derefter klikke på Vis kommentar i genvejsmenuen.
Avatar billede b_hansen Novice
07. juni 2002 - 10:25 #2
Jeg ved ikke med Excel 97, men i Excel 2000 skal du i Sideopsætninge-> Ark vælge, hvordan du vil udskrive dine kommentarer
Avatar billede smoothj Nybegynder
07. juni 2002 - 10:35 #3
Sorry b_hansen - chewie kom først

:o]
Avatar billede Chewie Novice
07. juni 2002 - 10:43 #4
Takker for points

den var lidt nem ... jeg lavede bare en copy/paste i hjælpe funktionen i excel ... men hovedesagen er jo du fik den hjælp du skulle bruge

God weekend