Avatar billede sookdeo Nybegynder
06. juni 2002 - 23:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

photoshopfil til worddoc.

Jeg har lavet en overskrift(tekst)i photoshop 5.5, hvordan får jeg den placeret i et word-dokument??
Avatar billede soreno Praktikant
06. juni 2002 - 23:54 #1
gem den som png og sæt png'en ind i word.
eller tag et screenshot af overskriften (print screen) og sæt ind i word med ctrl+v, og beskær billedet i word.
Avatar billede hono Nybegynder
06. juni 2002 - 23:54 #2
gem billedet i PS. I word vælger du så Indsæt > Billede > Fra fil, og vælger så dette billede

Hono
Avatar billede sookdeo Nybegynder
07. juni 2002 - 00:04 #3
I word vælger jeg Indsæt > Billede > Fra fil, og vælger så den rette fil. Herefter kommer der en box med "convert fil" og så fatter jeg ikke en s...??
Avatar billede hono Nybegynder
07. juni 2002 - 00:06 #4
hvilken filtype har du gemt billedet som. Du har sikkert gemt i det normale psd-format. Prøv at gå ind i "save for web" i photoshop, og gem f.eks. billedet som gif eller jpg i stedet.
Avatar billede sookdeo Nybegynder
07. juni 2002 - 00:07 #5
Png'en virker.... fedt og mange tak!!
Avatar billede michael-k Nybegynder
07. juni 2002 - 00:14 #6
du skal huske at gemme filen som gif,jpg eller et andet billede format. Hvis du skal få honos ide til at virke.  Word er ikke så glad for at læse photoshop filer ;)