Avatar billede freedom Nybegynder
06. juni 2002 - 21:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

vil ikke lykkes:

jeg har denne tabel:
<table cellpadding=10 width=90%>
<td width=13% valign="top">
<center><b>:: .Login ::</b>
<table class="menu1">
    <tr>
<td>
<form action="login.asp" method="post" autocomplete="off">
<input onfocus="if(this.value=='.Brugernavn')this.value='';" value=".Brugernavn" onblur="if(this.value=='')this.value='.Brugernavn';" class="searchbox" type="text" value="" class="input" style="font-size: 10px; background-color: #A4C1A4; color: #FFFFFF; font-weight: bold;" onMouseOver="this.style.background='#88AE88'" onMouseOut="this.style.background='#A4C1A4'" size="12">
<input onfocus="if(this.value=='.Password')this.value='';" value=".Password" onblur="if(this.value=='')this.value='.Password';" class="searchbox" type="Password" value="" class="input" style="font-size: 10px; background-color: #A4C1A4; color: #FFFFFF; font-weight: bold;" onMouseOver="this.style.background='#88AE88'" onMouseOut="this.style.background='#A4C1A4'" size="12">
<input type="Submit" value="Login" class="input" style="font-size: 10px; width: 46px; background-color: #A4C1A4; color: #FFFFFF; font-weight: bold; cursor: hand;" onMouseOver="this.style.background='#88AE88'" onMouseOut="this.style.background='#A4C1A4'">
<input type="Reset" value="Slet" class="input" style="font-size: 10px; width: 43px; background-color: #A4C1A4; color: #FFFFFF; font-weight: bold; cursor: hand;" onMouseOver="this.style.background='#88AE88'" onMouseOut="this.style.background='#A4C1A4'">
</td>
</tr>
</form>
</table>
<p>
<center><b>:: .News ::</b>
<table class="menu1">
    <tr>
<td>
Online-help.dk tilbyder nu, oploading af billeder til freelance
</td>
</tr>
</table>
<td width=50%  valign="top"><b>Online-help.dk</b> Åbner den 12 september.<br>Vi er fuld gang med at programmere og fin gøre scriptet.
Har du lyst til at hjælpe kan du bare skrive til os.
<td width=13% valign="top">
<center><b>:: .News ::</b>
<table class="menu1">
    <tr>
<td>
Sony opbøber nokia. Dette menes at være dyreste køb hidtil
</td>
</tr>
</table>
nu vil jeg gerne havde en række (inde i denne tabel) øvers der er smeltet sammen...
forstår i
Avatar billede krusnof Nybegynder
06. juni 2002 - 21:18 #1
dl dreamweaver på www.macromedia.com og lav det selv, det er sgu meget nemmere. Så kan du selv få et overblik..
Avatar billede freedom Nybegynder
06. juni 2002 - 21:19 #2
gider ikke til.. 56K
Avatar billede janemilbacher Nybegynder
06. juni 2002 - 21:22 #3
hvad er det du mener ?
Avatar billede freedom Nybegynder
06. juni 2002 - 21:25 #4
lave en række smeltet sammen...:
|  |  |

Sådan er siden delt...men nu vil jeg gerne havde en række over på 100 pixels høj:
_______
|  |  |

Forstår du?? smeltet sammen
Avatar billede gigaload Nybegynder
06. juni 2002 - 22:04 #5
når du smelter sammen, fjerner du den ene, og kalder den anden:

<td colspan="2">