Avatar billede ..jan Nybegynder
06. juni 2002 - 06:02 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

temaet er pirater mv.

jeg skal til sådan en udklædningsfest i morgen, så jeg mangler et billede af et dødningehoved jeg vil stryge på en hvid T-shirt fra et a4 HP strygepapir.
Jeg har ikke kunnet finde et der er egnet på nettet, så jeg håber der er en der er bedre til at søge end jeg er, eller en´ der "bare lige" tegner et godt et i paint eller lign.
Jeg SkaL bruge det i dag.

Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
06. juni 2002 - 06:03 #1
Har du prøvet at søge på www.google.com ?
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
06. juni 2002 - 06:04 #2
-
Avatar billede ..jan Nybegynder
06. juni 2002 - 06:07 #3
ja
Avatar billede ..jan Nybegynder
06. juni 2002 - 06:31 #4
det må gerne være lignende billedet her http://www.satviewuk.com/
Avatar billede limemedia Nybegynder
06. juni 2002 - 06:34 #5
Godtnok ikke et dødningehoved, men kunne være festlig på en tshirt
http://www.gwc.maricopa.edu/class/bio201/skull/antskul.htm - synes nærmest den har et skummelt grin :)
Avatar billede ..jan Nybegynder
06. juni 2002 - 06:38 #6
tjaa, i mangel på bedre... måske, der må være noget bedre
Avatar billede ..jan Nybegynder
06. juni 2002 - 07:16 #7
"one eyede jack" på http://www.piratesinfo.com/store/flags.php#4
ville være rigtig god, men det skal ændres så det bliver sort på hvis baggrund istedet. kan det evt. lade sig gøre let ?
Avatar billede limemedia Nybegynder
06. juni 2002 - 07:43 #8
hvor stort skal det være ?
Avatar billede ..jan Nybegynder
06. juni 2002 - 09:19 #9
til et a4 ark.
Avatar billede soreno Praktikant
06. juni 2002 - 09:45 #10
du kan bruge fonten windings og lav et N - det er et dødningehoved - så kan du selv bestemme størrelse og farve + baggrund.
Avatar billede ..jan Nybegynder
07. juni 2002 - 05:33 #11
jeg har selv fået ordnet det i photoshop nu, men tak for hjælpen alligevel.