Avatar billede anderstidemand15 Nybegynder
05. juni 2002 - 19:41 Der er 12 kommentarer

Vil du være med

jeg har fået en rigmlig god ide synes jeg selv.
men den tager for lang tid at lave selv. så hvis der er nogle af jer som alligevel bare sidder og roder med flash men ikke har nogle steder at bruge jeres kreative evner så kan du være med til at lave noget nu

hvis i vil høre mere om min ide så skriv på ICQ nummer 160714391
Avatar billede nexion Nybegynder
06. juni 2002 - 11:16 #1
Gider du uddybe din idé lidt?
Avatar billede pixelpaw Nybegynder
06. juni 2002 - 12:28 #2
med på en lytter
Avatar billede barklund Nybegynder
06. juni 2002 - 13:32 #3
Kan du ikke komme med nogle hints om ideens art og eventuelt en email-adresse for de af os, der ikke benytter ICQ?
Avatar billede Kengun Praktikant
06. juni 2002 - 14:39 #4
Anders> Hvis du så svarede på ICQ så ville det være fint :)
Avatar billede stue11 Nybegynder
07. juni 2002 - 07:32 #5
KOntakt mig over icq på: 147871710
Avatar billede alexander_j Nybegynder
07. juni 2002 - 09:16 #6
Spændende tråd det her :-)
Folk slynger omkring sig med ICQ-numre - for at snakke om en ide de ikke kender indholdet af!
Desuden er dette nok ikke den rigtige kategori at poste denne tråd - efter min mening høre den bedre hjemme under: http://www.eksperten.dk/kat/111

Vh. Alexander
Avatar billede anderstidemand15 Nybegynder
07. juni 2002 - 10:22 #7
jeg skriver til jer i afetn

men jeg har haft lidt tralvt de sidste 2 dage

jeg besvare sku da de mail i sender over ICQ
Avatar billede barklund Nybegynder
07. juni 2002 - 11:58 #8
Hvis du har en eller anden formodning om, at folk, der ikke er på ICQ er ringere mennesker og derfor ikke er værd at have i betragtning, så er det da okay...

Ellers smid en mail på morten@barklund.dk

(Nu er jeg efterhånden så nysgerrig, at jeg kræver at være med :o)
Avatar billede alexander_j Nybegynder
07. juni 2002 - 12:06 #9
Barklund --> Tag det roligt :-) Det er formodenligt bare en eller anden 13-årig knøs der vil laver en klanside til counterstrike :-)
Avatar billede anderstidemand15 Nybegynder
09. juni 2002 - 19:54 #10
min computer har været nede så jeg måtte formaterer den
Avatar billede anderstidemand15 Nybegynder
09. juni 2002 - 20:03 #11
men jeg har fået icq igen

mit nummer er 162131859
Avatar billede the-eminem-show Nybegynder
10. juni 2002 - 01:46 #12
jeg kunne forestille mig han var 15 efter som han hedder anderstidemand15

han hedder sikkert ogsp Andres Tidemand vil jeg tro