Avatar billede baltic Nybegynder
01. august 2000 - 13:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Siden kan ikke vises

Hej
Vi har et problem med windows2000 server, når der er en ASP fejl, kommer den med \'siden kan ikke vises\'.
Vi har prøvet, at sætte \'enable server script debugging\' on - dette hjalp delvist ?
Men ved nogle data fejl kommer beskeden og script debuggeren starter op på serveren uden noget indhold.
Er der nogle der kan hjælpe ?
Mvh Ole
Avatar billede sone Nybegynder
01. august 2000 - 15:04 #1
Er det en fejl 404 I får?
Kan I se alm. filer (HTML) ?
Avatar billede baltic Nybegynder
01. august 2000 - 15:29 #2
Nej det er standart siden \'siden kan ikke findes\'.
Den kan godt finde filen hvis der ikke er fejl i den :)
Men problemet er tilsyneladende løst - i ms explorer under internet indstillinger -> avvanceret har jeg fjernet fluebenet ved \'Vis meddelser om uskadelige HTTP fejl\' og nu får jeg fejlmeddelsen på skærmen. i.fgl. Microsoft er det gjort for at få en \'harmløs\' fejl på skærmen for de alm. brugere.
Tjaa.. og jeg har knoklet som et s.. på serveren :)
Men tak for dit hurtige reply.

Mvh Ole