Avatar billede paile Nybegynder
05. juni 2002 - 19:13 Der er 4 kommentarer

MBOX Mp3 Driver

Hej alle sammen...
Jeg har nu i ca. 5 måneder søgt efter en friver til en MBOX MP3 afspiller...

Da der var dansk melodigranprix, sendte jeg en sms til radio DK for at stemme på hvem der skulle vinde... Der resulterede i at jeg vandet sådan en plysbamse med mp3afspiller fra Zanicom / http://www.zanicom.com ) , men da jeg fik pakken tildsendt, virkede installationsdisketterne ikke :-(
Jeg har ikke fået fat i zanicom siden og kontakter snart forbrugerstyrelsen, men nok om det...

ER DER NOGEN DER KAN FORTÆLLE MIG HVOR JEG FÅR EN DRIVER, SÅ JEG KAN LIGGE MUSIK PÅ MIN MP3-AFSPILLER..?!?!?!?

Den er tilkoblet USB, og der er INGEN af windows drivere der kan gå ind i stedet for den originale...
Jeg har endna prøvet med XP... Den kan heller ikke finde noget :-(

Jeg håber virkelig der er en eller nogen der kan hjælpe mig *S*
Også en af grundene til at jeg giver så mange point *S*

Med mange forhåbningsfulde hilsner
Palle Jensen
Avatar billede troels54 Nybegynder
06. juni 2002 - 19:17 #1
Jeg har også lige skrevet til dem. nu må vi se om de gider svare mig:D
Avatar billede troels54 Nybegynder
13. juni 2002 - 18:36 #2
de gider ikke svare:( du er lidt på røven. Håber at du for fat i dem eller på anden måde for fat i en driver der virker.
Avatar billede hermandsen Juniormester
14. juni 2002 - 06:59 #3
Sagsøg dem!!! ;)
Avatar billede paile Nybegynder
14. juni 2002 - 18:26 #4
Ja folkens... Der er sQ ikke noget at gøre... Tirsdag ringer jeg til forbrugerstyrelsen !! ... Nu er jeg ikke så meget interesseret i den driver mere... Nu skal de bare sparkes så hårdt til som muligt og kan man få penge oven i, ja, så er det det jeg gør !! *Gg*