Avatar billede gotcha Nybegynder
01. august 2000 - 11:42 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Hvem kan lave det her hurtigt???

Jeg skal bruge en baggrund og har fundet følgende tutorial:

http://www.designsbymark.com/pstips/misc_technodots.shtml

Jeg kan se 4 forskellige muligheder, og vil gerne have lavet dem med sort og en anden farve, der har værdien 51 i både rød, grøn og blå.

Størrelsen skal helst være 550 i bredden og 400 i højden.

Avatar billede skjoldby Nybegynder
01. august 2000 - 11:46 #1
Skal du bare have prikker med ens mellemrum over det hele, eller skal det være \"blandet\" i bølger som vist i dit eksempel?
Avatar billede nvr Nybegynder
01. august 2000 - 11:47 #2
jeg kan lave den på 2 minutter. Hvilken adresse skal jeg sende billedet til?
Avatar billede skjoldby Nybegynder
01. august 2000 - 11:55 #3
Desuden kan du da dårligt se forskel fra sort til den grå farve du har bestemt. Jeg tror ikke at det vil fungere særligt godt med det farvevalg.
Avatar billede nvr Nybegynder
01. august 2000 - 11:57 #4
det SER ikke særlig godt ud med hverken alm. skygge eller inder-skygge... Bevel og Emboss er ok.
Avatar billede vessel Nybegynder
01. august 2000 - 12:31 #5
Avatar billede prodic Mester
01. august 2000 - 13:53 #6
har lige prøvet at lave det, og er enig med Skjoldby. De farver du har valgt giver ikke et ret godt resultat. Du skal nok vælge en lysere grå, for at få et \"synligt\" resultat
Avatar billede gotcha Nybegynder
01. august 2000 - 13:56 #7
Min adresse er Boelt@vip.cybercity.dk

Jeg er ikke særlig god til det med farver, så i er meget velkomne til at vælge nogle passende farver (den jeg nævnte er min baggrundsfarve i Flash) :o)
Avatar billede prodic Mester
01. august 2000 - 14:11 #8
kan du ikke lige forklare hvad du vil have. kig på skjoldby\'s første kommentar!
Avatar billede gotcha Nybegynder
01. august 2000 - 16:02 #9
Jeg vil gerne have det \"blandet\" :)

Avatar billede skjoldby Nybegynder
01. august 2000 - 16:04 #10
Virkelig uddybende *lol*.

Jeg giver op....

Avatar billede prodic Mester
01. august 2000 - 16:12 #11
vessel : håber du kan bruge ordet \"blandet\" til noget. Jeg kan ikke
Avatar billede gotcha Nybegynder
01. august 2000 - 16:35 #12
Jeg mente, at jeg vil gerne vil have det, som det er vist på linket (med den angivne farve som baggrundsfarve eller sådan noget, men hvis I synes noget andet ser bedre ud, så vær\'sgo) :o)
Avatar billede vessel Nybegynder
01. august 2000 - 17:35 #13
Vi prøv lige igen...  :o)

http://www.peters-foto.dk/Vessel/techno-prikker2.jpg

Hva\' synes du ?
Avatar billede gotcha Nybegynder
01. august 2000 - 18:03 #14
skjoldby >> Slapsvans :)

vessel >> Tusind tak, det er fint.

Gider I forresten kigge på http://users.cybercity.dk/~cfs4226/

Prøv især at kigge på \"SMS Sender\", selvom den ikke virker helt endnu :)
Avatar billede vessel Nybegynder
01. august 2000 - 18:10 #15
Fed/anderledes design. Jeg kan godt li\' din anderledes SMS-sender, men den bliver man træt af i længden....

Hmm..  Jeg vil da forresten gerne ha\' nogle point :o)
Avatar billede gotcha Nybegynder
01. august 2000 - 18:18 #16
Selve designet har jeg nu ikke gjort meget ved :)

Her er pointene...