Avatar billede skurggman Nybegynder
05. juni 2002 - 14:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

PCMCIA netkort virker ikke

Hej Eksperter

Jeg sidder med et D-link netkort til PCMCIA sokkel. Jeg kører en windows 98. Men computeren kan ikke finde enheden, jeg kan dog godt installere driveren, men kortet virker ikke. Den skriver bare et udråbstegn ud for enheden i "enhedshåndtering". Hvad er der galt? jeg kan umiddelbart ikke finde nogle konfklikter med andre kort. Det sjove er at mit lasat modem til PCMCIA virker fint, ligemeget hvilken kort.

Håber der er nogle der kan hjælpe mig!

/Kim
Avatar billede tblaster Nybegynder
05. juni 2002 - 14:56 #1
Har du prøvet bægge PCMCIA slotne? Jeg tror lidt at det er kortet der er defekt!
Avatar billede skurggman Nybegynder
05. juni 2002 - 14:58 #2
Begge slots er prøvede... det er ret frustrerende... computeren er godt nok lidt gammel.. men det skulle vel ikke have noget at sige...?
Avatar billede skurggman Nybegynder
05. juni 2002 - 14:58 #3
Jeg har prøvet begge slots...
Jeg har også på fornemmelsen at det er kortet der ikke virker. Men den er helt ny, så det ville være mærkelig synes jeg nu.
Avatar billede tblaster Nybegynder
05. juni 2002 - 15:05 #4
Hvis computeren ikke finder kortet når du smider det i så er det kortet der er def. Mit råd ville være at tage det hen til der hvor du har købt det og så få det ombyttet eller få dem til at kigge på det!
Avatar billede skurggman Nybegynder
05. juni 2002 - 15:05 #5
Jeg har stadig fået nogen savr... Flere meninger tak!
Avatar billede hanshenrikpedersen Nybegynder
05. juni 2002 - 15:06 #6
Prøv i en anden maskine.. he he
Avatar billede pilfinger Nybegynder
05. juni 2002 - 15:09 #7
Har selv haft en del problemer med at få mit kort til at køre men der er en read me file hvor der står noget om opsætning installering af driver så det kommer til at virke hvis det så heller ikke virker ville jeg gå ned med kortet igen og få det byttet.