Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2002 - 10:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mp3-afspiller som optræder som et drev - hvordan?

Jeg har en compactflash-læser som kan få et CF-kort til at optræde som et drev i denne computer.

På samme måde vil jeg gerne have min MP3-afspiller til at optræde når den tilsluttes med USB-kabel. Til at overføre filer bruger jeg nu et lille medfølgende program.

Hvad skal der til for at jeg kan undgå dette program og fx lade mp3-afspilleren hedde drev. E eller sådan noget når den er tilsluttet med USB-kabel?
Avatar billede dr.truti Nybegynder
05. juni 2002 - 10:51 #1
Der skal være en driver med MP3 afspilleren hvis dette skal fungere.... Ellers er  det bare at installere og genstarte (selv om det er 2k, xp, NT)..

Truti
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2002 - 10:53 #2
Der medfølger en driver men åbenbart ikke en der gør netop det jeg gerne vil have. Hvad er mine chancer for at finde sådan en driver?

Er det noget man selv kan bikse sammen (har erfaring med programmering)...
Avatar billede jnasser Nybegynder
10. juni 2002 - 12:31 #3
Mit bud er at chancerne er ganske små, med mindre der findes en afspiller med den samme elektroniske opbygning...

Og ja... Hvis du er super dygtig til programmering burde det kunne lade sig gøre (Spørg mig ikke om hvordan... Men det lyder ikke ulogisk...)