Avatar billede kimo- Nybegynder
05. juni 2002 - 03:25 Der er 8 kommentarer

Søger Grafikker

Vi(Gex.dk) skal bruger nogen Grafikker til en 3D Chat og det vi skal bruge er nogen der kan finde ud af at lave Figure til Chatten...!
Sidder du inde med noget, specialt til dette som prøv...!
Måske bliver det dig!
Vi kan ikke bruge alle...!
Men vi vil sorter ud af dem der går vidrer så lidt mere præcist under det her:
>------------------------------<
<-1:Får jeg "Løn":
Får man desværrer ikke!(Måske senere) Men siden slal først køre stabilt først før vi lover løn!!

<-2:Hvordan kan jeg være med?
Hvis du har noget du har lavet før, så kan du vise os det og er det godt vil du få en opgave du så skal løse..! (Fra os af får du opgaven)

<-3:Har du andre spørgsmål...?
Så kontakt mig på:
Mail: dir@gex.dk
eller
Icq Uni: 122061724

/kimo-
/Gex.dk
Avatar billede kimo- Nybegynder
05. juni 2002 - 03:29 #1
Du kan også kontakt mig....!
Hvis du er intresseret!

/kimo-
/Gex.dk

PS: du kan bare skrive her tjekker det først i morgen tidlig!
NAT NAT TIL ALLE!
Avatar billede kimo- Nybegynder
05. juni 2002 - 11:51 #2
<<---->>
Avatar billede runeevers Nybegynder
05. juni 2002 - 23:08 #3
:-p

Tror ikke du skal forvente det helt store ud fra din annonce..

Hvorfor skulle folk arbejde gratis for jer? Hvad har i at tilbyde til gengæld?
Avatar billede mismis Nybegynder
06. juni 2002 - 11:21 #4
nu du gerne vil have lavet nogle men må du jo komme med nogle tekniske data ellers er der jo ingen der kan svare.
hvad er det du skal bruge
3D objecter ? 3d renderede figure set oppe fra i 2d som på hotellet eller mocca eller hvad er det ,det hedder.

formater størrelser osv du må da have nogle data om det project.

MVH

MIS
Avatar billede mismis Nybegynder
06. juni 2002 - 11:36 #5
0 points for responce

det er da lidt fedtet er det ikk

MIS
Avatar billede kimo- Nybegynder
06. juni 2002 - 17:35 #6
MisMis--> Hvorfor det er jo ikke et spørgsmål men nærmer et job!
Avatar billede kimo- Nybegynder
06. juni 2002 - 17:42 #7
MisMis--> Størrelsen i figuren er:
Bredden er: 50
Højden er: 72
Og det er i px (pixles)
Avatar billede mismis Nybegynder
06. juni 2002 - 19:39 #8
OG ? der for plejer man nu stadig uddele lidt poing.

så det er altså 2d billeder af 3d figure du skal bruge.
har du nogle eksempler på det så man kan se hvad du har i tankerne.

MIS