Avatar billede vind Nybegynder
01. august 2000 - 02:14 Der er 4 kommentarer og
5 løsninger

Awardz.dk

Sig jeres mening!
Avatar billede vind Nybegynder
01. august 2000 - 02:15 #1
Avatar billede driis Nybegynder
01. august 2000 - 02:36 #2
Designet er lidt for ensformigt, næsten ingen billeder og kun 2 farver - det kunne peppes lidt op. Til gengæld passer farverne godt sammen; det ser pænt ud, men som sagt er det for ensformigt. Et flot logo ville kunne peppe det op.

Siden ser tom ud i høje opløsninger (jeg så i 1280x1024) med næsten ingen tekst eller billeder og et stort, tomt og ensfarvet areal. Måske du skulle lave en ramme i, hvori indholdet var og så sætte en baggrundsfarve på bag rammen og en bruge en anden baggrundsfarve i selve rammen (bare en idé?) Så ville du også undgå det store, tomme areal og at links\'ne øverst og nederst står så spredt. Jeg synes også, at links\'ne er for små (\"Vind en Award\" osv.); de kunne godt fremhæves noget mere.

Indholdet er næsten ikke-eksisterende, så det vil jeg ikke kommentere. Jeg kan ikke engang finde et sted, hvor sidens formål står (burde stå på forsiden?).

En af artiklerne indeholder det rene volapyk; jeg ved godt at det er for at teste systemet, men skynd dig at få den slettet alligvel - det ser ikke særlig professionelt ud for de besøgende.

Alt i alt: Der skal arbejdes noget mere på det hele, men der kan godt komme noget godt ud af det.
Avatar billede vind Nybegynder
01. august 2000 - 03:34 #3
Hej driis,
tak for din bedømmelse, er igang med og få noget grafik ind.
Men tak for ris / rosen :-)

Venter med og acceptere til andre kommer med ris og ros også.
Avatar billede stroehm Nybegynder
01. august 2000 - 10:30 #4
jeg syntes at den mangler et design !
især grafik ville peppe den op !
måske samle alle links i menuen, så de ikke står og svæver henove hele skærmen, er det bare for at fylde lidt ud ?
den kan du sagtens få til at ligne et website.
Bare knokle på du !

;)
Avatar billede asmodeus Nybegynder
01. august 2000 - 11:42 #5
Fin side, om end meget enkelt. Jeg ville overveje nogle rammer, men det er jo din egen sag. Ret dog hurtigst muligt den feature, der gør, at de \"Award\"-vindende hjemmesider åbner inden i din center frame - det ser ikke særlig smart ud! Få den til at åbne siden i et helt nyt vindue...
8@13

Mvh/
Asmodeus
Avatar billede freeweb Nybegynder
01. august 2000 - 20:40 #6
Pisværdig enkel og nydelig i hvert fald i 800 x 600
Avatar billede wof Nybegynder
01. august 2000 - 22:09 #7
For ensformigt og det design eller hvad man kalder det, det kunne i godt lave om.
6@13

Og lige en ting til.
Under award vindere der skriver i jer selv som den beste. (Lidt ufedt)

Under vores awards der er ikke noget.
Avatar billede Slettet bruger
02. august 2000 - 08:06 #8
En Kedelig site. Hvor og hvad er formålet?

Der mangler noget liv på Siten og noget information om hvad tanken er med siten. Hvad er meningen med Siten og hvorfor. Hvordan difineres en Awardz?

Karakter 5 @ 13
Avatar billede vind Nybegynder
02. august 2000 - 18:29 #9