Avatar billede waya Nybegynder
31. juli 2000 - 21:59 Der er 25 kommentarer

Kan en god designer klare denne?

Er der en med \'flair\' for godt design, der kan lave et fedt udkast (eller flere) til url\'en s-o.dk

Jeres udkast skal bruges som inspiration, men skal være gennemarbejdede ;o)

Opgaven haster...
Avatar billede limemedia Nybegynder
31. juli 2000 - 22:10 #1
Skal jeg sætte min grafiker på opgaven må du komme med lidt flere oplysninger om indhold... Er det et redesign af StudenterInfo eller er det en hel ny site du er ude efter.

Hvis vi ikke kender indhold, logo eller andet, er det jo som at famle i blinde. Det mener jeg ikke at kunne tilbyde min grafiker - så jeg håber på at der kommer lidt mere \"kød på benet\"
Avatar billede waya Nybegynder
31. juli 2000 - 22:15 #2
Ok, Lars det får du så (lang tid siden sidst ;o) )

Indhold for studerende på videregående niveau - seriøst uden at være kedeligt.

Jeg er ude efter et udkast til et logo til s-o.dk (også kaldet StuderendeOnline)

Var det nok? Sender du mig iøvrigt en mail? Du ved FunF...
Avatar billede limemedia Nybegynder
31. juli 2000 - 22:21 #3
waya >> jeg sender en mail når jeg kommer hjem fra arbejde... er egentlig ved at være godt sulten efterhånden... 120 timer i sidste uge tærer lidt på resourcerne...

Jeg skal se hvad jeg kan finde ud af med et logo... er du ude efter den røde farve ? stilrent eller lidt ala studenterinfo ?
Avatar billede waya Nybegynder
31. juli 2000 - 22:25 #4
alle >> farven/logo skal være tydeligt men STILRENT, da mange forskellige typer skal tage det til sig (nørden, økonomen, juristen osv., hvis I forstår)
Avatar billede lee Nybegynder
20. august 2000 - 13:08 #5
Et gennemarbejdet udkast der kun skal bruges som inspiration... !!! hmmm... hvad med at give designeren al den kredit han/hun budte få for et sådan design.
Jeg vil gerne hjælpe til her, men ikke for 30 points og kun hvis jeg skal lave designet... vel at bemærke det færdige design.

Mvh Lee
Avatar billede Brian Moos Lindberg Praktikant
27. september 2000 - 16:06 #6
Jeg giver Lee ret. At lave et gennemarbejdet udkast - uden at få noget ud af det. Hvis man så bare fik et navn og e-mail adresse på siden, ville jeg måske overveje det, men helt ærligt...
/Brian.
Avatar billede nygma Nybegynder
12. oktober 2000 - 14:08 #7
jeg har kun et at sige tjek www.dynamicdrive.com
                            www.icq.com
Avatar billede flax Nybegynder
07. november 2000 - 06:09 #8
Tror også du skal hæve den til min. 500 point, ellers er flok tosset..
Avatar billede billabalong Nybegynder
10. december 2000 - 00:01 #9
Har du rotter på loftet!! 30 skaldede point´s for et gennemarbejdet Layout  der kun skal bruges som inspiration, har du nogen ide om hvor lang tid et gennemarbejdet layoyt tager at lave?
Det er vist tydeligt at der er en her der ikke har fulgt med inflationen :(

Må støtte Flax, Min. 500 point´s er kun rimeligt.
Avatar billede motu Nybegynder
25. december 2000 - 23:49 #10
http://basher.yi.org/test1.gif

Hvis dette skal bruges kræves der 350 point.
Avatar billede toxic Nybegynder
03. januar 2001 - 15:18 #11
Sikke en tåbe sølle 30 point!

Du må sku betale for et udkast, hvem fandme arbejder gratis?
Avatar billede staz Nybegynder
01. februar 2001 - 13:23 #12
Hvad med og lukke dette spørgsmål nu da der ikke rigtig kommer flere svar...

---- Staz ----
Avatar billede kokkedreng Nybegynder
27. februar 2001 - 22:23 #13
hent NetObject Fusion 5,0 og køb dig en 3-4 pakker templates a 150$ stykket så kan du selv og det er billigere end at få en webdesigner til at lave et gennemarbejdet design !!!!!!
Avatar billede plets.dk Nybegynder
06. april 2001 - 20:15 #14
hvor kan man hente NetObject Fusion 5,0?
Avatar billede bojohansen Nybegynder
05. maj 2001 - 20:18 #15
Avatar billede ezzuk Nybegynder
25. juni 2001 - 13:12 #16
LUK SPØRGSMÅLET, DIN SPADE!!!!!
Avatar billede toxic Nybegynder
02. juli 2001 - 11:28 #17
Ja Luk spørgsmålet din taber :)
Avatar billede bojohansen Nybegynder
02. juli 2001 - 11:42 #18
Pænt sprog er stadigt gratis, og siden eksperten.dk er gratis ville de 2 ting jo passe fint sammen, Ik ?
Avatar billede toxic Nybegynder
02. juli 2001 - 11:47 #19
Det var ment som en joke fessor!
Avatar billede ezzuk Nybegynder
02. juli 2001 - 12:30 #20
ikke for mit vedkommende. der er alt for mange som kun fyrer et spm af, og glemmer det. eller også bruger de alle deres points på en gang
Avatar billede xzxzx Nybegynder
28. juli 2001 - 14:36 #21
Det kærer det her ;-)...
Avatar billede ztyxx Nybegynder
16. august 2001 - 00:53 #22
for 30 point får man noget i stil med dette
http://www.ztyxx.f2s.com/xpert/sodk.gif
(det koster yderligere 100 at få fjernet copyright
Avatar billede ztyxx Nybegynder
17. august 2001 - 23:33 #23
oO( man får hvad man beder om!!! )
Avatar billede flax Nybegynder
12. juli 2002 - 13:15 #24
luuuuuuuuuuukkk spg venligst :-)
Avatar billede bojohansen Nybegynder
23. juni 2004 - 00:39 #25
Er det lukke tid?Er det lukke tid?Er det lukke tid?Er det lukke tid?Er det lukke tid?Er det lukke tid?Er det lukke tid?Er det lukke tid?Er det lukke tid?Er det lukke tid?