Avatar billede cden Nybegynder
04. juni 2002 - 18:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Unlock Nokia 6210 !

Jeg vil gerne unlock'e min Nokia 6210, og har derfor købt et flash kabel hos Dejan...... i England. Kablet skulle kunne bruges sammen med Dejan Flasher software.
Jeg fatter bare ikke så meget, og vil derfor gerne hjælpes. Kablet passer til LPT porten, men softwaren skal vist bruge en com-port, så derfor købte jeg et seriel kabel der har et 25-pins og et 9-pins hun-stik i hver ende. Jeg troede at problemet var løst da jeg nu kunne forbinde LPT kablet med com-porten. Men nej....Er der nogen der kan fortælle mig hvad der skal til ?
Jeg ved der er mange af disse spørgsmål, og jeg har forsøgt at læse både her på Eksperten og andre steder, men jeg er ikke kommet videre.
Der er 200 point ekstra for et hurtigt svar.
Avatar billede panic-killer Nybegynder
04. juni 2002 - 18:16 #1
Avatar billede panic-killer Nybegynder
04. juni 2002 - 18:16 #2
Avatar billede cden Nybegynder
04. juni 2002 - 18:27 #3
Til panic-killer !

Der er ingen hjælp at hente, jeg skal også bruge lidt forklaring....info-filen er skrevet på russisk eller polsk....har du andre bud eller ved du selv noget ?
Avatar billede konex Nybegynder
04. juni 2002 - 21:01 #4
Avatar billede konex Nybegynder
04. juni 2002 - 21:02 #5
Avatar billede panic-killer Nybegynder
04. juni 2002 - 23:58 #6
kik http://mobile.box.sk/manufacturer.php3?newsprj=nokia i gennem der er en masse gerne på engelsk
Avatar billede cden Nybegynder
10. juni 2002 - 11:09 #7
Jeg skulle bruge noget forklaring !!! Derfor ingen point !!