Avatar billede mosegrisen Nybegynder
04. juni 2002 - 16:38 Der er 13 kommentarer

Tysk eksamen!

Jeg går på HTX og er 1 .g'er...jeg vil gerne vide om der er nogen af jer der ved hvor stor sandsynligheden er for at vi kommer op i tysk.....

Avatar billede grann Nybegynder
04. juni 2002 - 16:44 #1
Hvis du har haft sandsynlighedsregning, så kan du jo selv regne det ud ;)
Avatar billede mosegrisen Nybegynder
04. juni 2002 - 16:46 #2
fuck du er ....... end de fleste!
Avatar billede jdr_lundgren Nybegynder
04. juni 2002 - 16:46 #3
Jeg skal op til 1.g gymnasium tyskF imorgen :((((((((
Avatar billede budda Nybegynder
04. juni 2002 - 16:47 #4
Det er 50%
Avatar billede budda Nybegynder
04. juni 2002 - 16:47 #5
dog er det mindre hvis du skal have tysk næste år..
Avatar billede hijklm Juniormester
04. juni 2002 - 17:05 #6
Chancen er ikke særlig stor. Normalt kommer maks. én klasse op pr.årgang i tysk C.
Avatar billede klud Praktikant
04. juni 2002 - 17:06 #7
Min far sidder i "lodtrækningspanelet" og jeg kan sige at alle HTX 1 g.ere kommer op i tysk i år, noget med at de vil lave en utraditionel måling på tysk niveaut på HTX.
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2002 - 17:07 #8
*GG* du spørger bare din lærer hvormnage hold han/hun skal have op, og ser hvormange klasser personen har.... så har du et godt billede af det &:-D

mvh.
www.questis.dk
Avatar billede hijklm Juniormester
04. juni 2002 - 17:08 #9
Ok, så i år er der ikke mange der slipper. Hehehehe.....godt man allerede er blevet HTX-student. :-)

Men klud, selvom alle 1.g´ere kommer op, så er det vel ikke nødvendigvis alle klasserne på en årgang der kommer op? Vel maks. én klasse eller sådan noget pr. årgang.
Avatar billede klud Praktikant
05. juni 2002 - 00:42 #10
Det var kun gas
Avatar billede kamph Nybegynder
17. juni 2002 - 12:23 #11
Jeg vil tro at det er det samme system som i gymnasiet...

I 1g er der lige stor risiko/chance for at komme op i alle fag.

I 2g kommer det så an på hvor mange fag du var oppe i i 1g og om man har nogle fag sammen med 4g'erne - men det har i vel ikke...

Hvis du har en ny-uddannet lærer er chancen/risikoen for at komme op i hans/hendes fag naturligvis ret stor, da de også skal til "eksamen" og vise at de har kunnet undervise eleverne...

Jeg har en ny-uddannet lærer i både fysik og matematik og kom op i begge fag og sidste år havde min parallel-klasse en ny-uddannet lærer i kemi og de kom også op...

Held og lykke med eksamen hvis du kommer op! :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
17. juni 2002 - 12:25 #12
chancen er direkte proportional med størrelsen af dit ønske om at det ikke sker :)
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2002 - 16:26 #13
lukketid ?