Avatar billede michael1265 Nybegynder
04. juni 2002 - 14:30 Der er 16 kommentarer og
2 løsninger

Sidetal i indholdsfortegnelse og tekststørrelse i Word

Jeg har et spørgsmål, som kan være lidt kringlet. Det er egentlig to spørgsmål omkring indholdsfortegnelse i Word.

Here goes:

1. Kan man hvis ens overskrifter(overskrift 1) alle er lavet med store bogstaver (eks. OVERSKRIFT), få indholdsfortegnelsen til at vise dem almindeligt(eks. Overskrift) ?????

2. Kan man lave sådan at sidetallene i indholdsfortegnelsen, kun viser overskrifter fra nummer 2 og fremefter. Altså at alle mine overskrift 1, ikke har sidetal i indholdsfortegnelsen ???

Håber spørgsmålet er nogenlunde forståeligt, og håber der er nogen som kan hjælpe......

Der er gode points at hente :o)
Avatar billede dmdisco Nybegynder
04. juni 2002 - 14:36 #1
nej det er det ikke
men
1. nej
2. jo du går ind i index mm. og vælger instillinger og slår dem fra du ikke skal bruge
Avatar billede michael1265 Nybegynder
04. juni 2002 - 14:39 #2
Hvis jeg slår dem fra jeg ikke skal bruge, viser den slet ikke overskriften. Det som er meningen er, at man kan se overskriften, men at man ikke kan se sidetallet på overskrift 1
Avatar billede dmdisco Nybegynder
04. juni 2002 - 14:40 #3
hmm... så kan jeg ikke hjælpe
men kigger lige på det
Avatar billede benson Nybegynder
04. juni 2002 - 14:45 #4
2. jep ! Du kan gøre det under formater typografi, og vælge at redigere punktopstilling for din overskrift !
Avatar billede rvm Nybegynder
04. juni 2002 - 14:45 #5
Til spg. 1

Jo - Du skal bare efterfølgende selv lave ændringen (altså det sker ikke automatisk...) - og hvis du opdaterer indholdsfortegnelsen, så skal du lave formateringen igen...

Selvfølgelig kan denne formatering optages i en makro, der så gør det hurtigt for dig *S*
Avatar billede dmdisco Nybegynder
04. juni 2002 - 14:48 #6
hvis du sætter laver overskriften med små bogstaver og vælger typografien skal være kapitaler, vil den være med små i indholdsfortegnelsen
Avatar billede dmdisco Nybegynder
04. juni 2002 - 14:52 #7
jeg kan bare ikke finde en måde til at fjerne overskrift 1 side tal
Avatar billede michael1265 Nybegynder
04. juni 2002 - 15:01 #8
-dmdisco. Dit forslag til Sp. 1 virker.

-benson. Dit forslag til Sp. 2 virker ikke, for det er jo punktopstilling med tal foran teksten, og jeg skal bruge det til indholdsfortegnelsen med tal efter teksten.
Avatar billede benson Nybegynder
04. juni 2002 - 15:02 #9
UPS ! Sorry Jeg har misforstået spørgsmålet !
Avatar billede michael1265 Nybegynder
04. juni 2002 - 15:03 #10
-dmdisco. Du får hvertfald de 75 point for at løse mit Sp. 1

Du får dem ligeså snart jeg lukker spørgsmålet. Jeg håber nemlig stadig, at nogle kan løse mit Sp. 2
Avatar billede dmdisco Nybegynder
04. juni 2002 - 15:05 #11
jeg tror heller ikke man kan, jeg har prøvet i 20 min nu, og er ikke kommet nærmere med et svar (men nærmere til fyraften:)

men muligvis kan det lade sig gøre, med lidt marko, men der er jeg ikke så stærk.
Avatar billede dmdisco Nybegynder
04. juni 2002 - 15:05 #12
det er bare ok
Avatar billede michael1265 Nybegynder
04. juni 2002 - 15:06 #13
Jeg takker hvertfald for din indsats -dmdisco. Jeg har selv knoklet med det hele dagen uden resultat...
Avatar billede michael1265 Nybegynder
04. juni 2002 - 15:28 #14
-dmdisco. Det er kun overskrift 1 og 2 det virker på, eller også gør jeg noget forkert. Oberskrift 3 og 4 vil ikke.
Avatar billede michael1265 Nybegynder
04. juni 2002 - 15:38 #15
Jeg ligger flere points oven i hatten, hvis nogen kan løse problemerne !!
Avatar billede michael1265 Nybegynder
04. juni 2002 - 16:34 #16
-dmdisco. Nu virker de alle sammen. Det var vist bare en menneskelig fejl :o)
Avatar billede michael1265 Nybegynder
04. juni 2002 - 16:35 #17
Slut
Avatar billede michael1265 Nybegynder
04. juni 2002 - 16:37 #18
-dmdisco. Du får 100 point istedet. Det er som en ekstra tak for din ihærdighed :o)

Fortsat god dag.......