Avatar billede zyke Nybegynder
04. juni 2002 - 14:19 Der er 7 kommentarer

Forskel på sockets i Java og C++

Er der nogen der ved om der er forskel på at lave socket programmering i Java og C++? Jeg skal til eksamen i det og de spørger garanteret :|
Avatar billede mystixx Nybegynder
04. juni 2002 - 14:20 #1
ÅRH HVAD MAN
Avatar billede NanoQ Nybegynder
04. juni 2002 - 14:29 #2
mystixx deaktiveret.

NanoQ/coadmin
Avatar billede zyke Nybegynder
04. juni 2002 - 16:09 #3
hmm... mærkelig person. Det jeg tænker er, om der er nogle overordnede forskelle... Det er ikke kode eksempler jeg er ude efter
Avatar billede kamikaze Nybegynder
05. juni 2002 - 10:20 #4
Hvad mener du helt præcist? I begge sprog skaber du jo en socket (det tager OS sig af), så den eneste forskel jeg kan se (udover koden) er hastigheden på OS kaldene.
Avatar billede finger Nybegynder
06. juni 2002 - 18:18 #5
Jeg er i samme situation som zyke.

Men er det de samme rutiner?
Er den måde kaldene bliver udført på anderledes?
Har man mulighed for at lave ting i C++ som man ikke har i JAVA?
Avatar billede ladyhawke Novice
14. juni 2002 - 13:52 #6
Jeg har prøvet at bruge socket comm. mellem c++ (client) og java (server). Det eneste problem jeg havde var at forbindelsen skulle afbrydes fra client før serveren opdaterede. Jeg nåede ikke at finde årsagen til problemet. Hvor vidt der er forskelle i måden rutinerne udføres på ved jeg ikke, men lidt er der nok...
Avatar billede morw Nybegynder
17. marts 2003 - 20:47 #7
Der er vel ikke adgang til raw sockets i java? Lukketid?