Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
04. juni 2002 - 14:08 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Holder dette ???

Hejsa.

uploadede lige min nye side, se den her !

www.tekniskdesigner.dk

Giv gerne kommentarer

/Thomas Nielsen
Avatar billede dmdisco Nybegynder
04. juni 2002 - 14:09 #1
ja designet holder men istedet for den grå farve så prøv at brug en blå
Avatar billede NanoQ Nybegynder
04. juni 2002 - 14:12 #2
nydeligt.

Jeg mener IKKE du skal bruge en blå... blå er for tiden meget "trendy" og ALLE bruger den...

Eneste umiddelbare kritikpunkt er, at du ikke bruger samme venstremargen i øverste og nederste del. Det ser ikke så pænt ud.
Avatar billede ducks Nybegynder
04. juni 2002 - 14:12 #3
Man skal scrolle op og nedad med 1024x768 opløsning, er det ikke bedre hvis den er lavet som et billede, istedet for i flash?
Avatar billede dmdisco Nybegynder
04. juni 2002 - 14:13 #4
så grøn
jeg er bare snart træt alle de sort/hvide sider derude
Avatar billede mystixx Nybegynder
04. juni 2002 - 14:14 #5
måske en lidt større skrift
04. juni 2002 - 14:14 #6
Hej,

fin side - men hvorfor er der brugt Flash?
Den er måske stor nok, jeg for scrollbar i 1024 * 768.

Vil nok også bruge et andet <title> tag ind index, det gør den svær at finde mellem vinduerne igen.

/Casper
Avatar billede ducks Nybegynder
04. juni 2002 - 14:14 #7
Da du fortæller om dig selv, kunne du evt. bruge glade farver... men det synes jeg ikke jeg skal komme mere ind på ;)
Avatar billede panic-killer Nybegynder
04. juni 2002 - 14:23 #8
God og simpel :)
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
04. juni 2002 - 14:26 #9
Hejsa.

lige et spørgsmål !

- Glade farver ???? hvilke er det ???

Siden er kun lavet i flassh fordi jeg er i skole og der har jeg ikke andet end flash til at tegne med.

siden bliver selvfølgelig også lavet om til PHP når jeg kommer hjem.

det er bare lavet som et midlertidig design.

/Thomas Nielsen
Avatar billede ducks Nybegynder
04. juni 2002 - 14:30 #10
Du kan eksportere din flash til en billedfil
Avatar billede michael-k Nybegynder
04. juni 2002 - 15:02 #11
Syntes også at selve designet er okay, uden at være det vilde.
Jeg ville nok lave det vilde design hvis jeg skulle ud og sælge mig selv, istedet for det enkelte, men håber du har et fedt galleri du kan vi dine kreative sider så :)
Syntes der er meget i teksten jeg ville lave om, syntes der er meget der står forkert  feks.
Thomas Nielsen / Personen  hmmmm  Personene  få det væk :)
Vis jeg skal beskrive mig selv i 3 ord ville jeg nok bruge disse.  ???  Du skal beskrive dig i 3 ord  så det har ikke noget at gøre med hvis og hvis.
Skriv feks.  3 ord der beskriver mig  eller sådan noget i den retning
Det du skriver ved panik og praktik  ville jeg tage væk  syntes du giver et forkert indtryk af dig selv over for en mulig kommende arbejdsgiver.  Du skal have tjeck på det og ikke slåes ud af en praktik søgning.  Syntes også der er lidt ligegyldig info  så som du snart får adsl osv. :)
nok om det :)

/Michael Knudsen