Avatar billede superhp Nybegynder
04. juni 2002 - 11:31 Der er 1 kommentar

Problemer med DHTML editoren

Jeg har downloadet følgende:
http://msdn.microsoft.com/downloads/samples/internet/default.asp?url=/downloads/samples/Internet/browser/editcntrl/Default.asp

Når jeg installerer dette sample fungerer filen fulledit.htm fint. Denne fil indeholder stort set en komplet editor. Jeg ønsker at tage udgangspunkt i denne og modificere den. Men når jeg prøver at køre filen på localhost kommer der fejl hver eneste gang jeg eksekverer DHTML-objektet. Skal DHTMLEd.ocx være eksporteret ínstalleret eller hvad kan fejlen skyldes?
Avatar billede superhp Nybegynder
04. juni 2002 - 14:03 #1
Nu tror jeg, at jeg ved, hvor det går galt. Når jeg anvender et objekt som det nedenstående går det galt:

<!-- DHTML Editing control Object. This will be the body object for the toolbars. -->
<object class=tbContentElement id=tbContentElement
style="WIDTH: 342px; HEIGHT: 192px"
classid=clsid:2D360200-FFF5-11D1-8D03-00A0C959BC0A VIEWASTEXT>
    <PARAM NAME="ActivateApplets" VALUE="0">
    <PARAM NAME="ActivateActiveXControls" VALUE="0">
    <PARAM NAME="ActivateDTCs" VALUE="-1">
    <PARAM NAME="ShowDetails" VALUE="0">
    <PARAM NAME="ShowBorders" VALUE="0">
    <PARAM NAME="Appearance" VALUE="1">
    <PARAM NAME="Scrollbars" VALUE="-1">
    <PARAM NAME="ScrollbarAppearance" VALUE="1">
    <PARAM NAME="SourceCodePreservation" VALUE="-1">
    <PARAM NAME="AbsoluteDropMode" VALUE="0">
    <PARAM NAME="SnapToGrid" VALUE="0">
    <PARAM NAME="SnapToGridX" VALUE="50">
    <PARAM NAME="SnapToGridY" VALUE="50">
    <PARAM NAME="BrowseMode" VALUE="0">
    <PARAM NAME="UseDivOnCarriageReturn" VALUE="0">
</object>

Fejlmeddelelsen er: Objektet understøtter ikke denne metode eller egenskab.
Denne optræder, når jeg klikker på et af ikonerne i menuen.

Hvis jeg anvender <div> i stedet for <object> får jeg ingen fejl, men der sker heller ikke det ønskede resultat.