Avatar billede flpro Nybegynder
04. juni 2002 - 10:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke Preveiw i Browser

Kan ikke Preveiw i Browser selvom det tilsyneladende er den rette sti 'Programmer\Internet Explorer\Iexplore.exe'
, men når jeg trykker på F12 ja så kommer der en fejlmelding  ..... currently enabled but no aplication server is difindet for site menu-orginal .....

Hvad gør jeg så jeg bare trykker f12 og så kan se sitet i brawseren?
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
04. juni 2002 - 10:09 #1
Du skal "afkrydse" det lille tjekfelt hvor der står "preview using application server" - så virker det.

Det andet er til previews af databasesider.
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
04. juni 2002 - 10:09 #2
Det gøres samme sted som du denfinerer browser stien.
Avatar billede flpro Nybegynder
04. juni 2002 - 11:36 #3
Dette felt er afmærket. "preview using application server"
Jeg kan preveiw ved at sige nej og nu har jeg efterfølgende bedt om ikke at se denne "fejlmelding" så nu kan jeg se sitet i brawser. Lidt mystisk men det virker :o)
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
04. juni 2002 - 18:35 #4
Jeg mente nu også "ikke afkrydset" :o)