Avatar billede rune_c Nybegynder
03. juni 2002 - 22:07 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Programmering på HTX

Jeg skal have programmering til næste år og jeg ville høre om her er nogle der også har haft programmering på HTX. Har I nogle opgaver/eksamensopgaver der fra som I gerne vil dele vil jeg meget gerne se dem.

/Rune
isd@mail.dk
Avatar billede tlfriis Nybegynder
03. juni 2002 - 22:10 #1
Hvor er det du går på HTX henne. Jeg har selv gået der, i aalborg. Jeg havde også programmering, men jeg har desværre ikke nogle programmer fra den tid. Vi programmerede i VB. Hvad skal i programmere i?
Avatar billede rune_c Nybegynder
03. juni 2002 - 22:16 #2
Jeg går på Teknisk Gymnasium Ishøj. Jeg skal have en lærer der har taget kursus i programmering så jeg aner ikke hvad det bliver. Står det til mig bliver jeg C++ eller C#. Hvis læreren ikke kan det bliver jeg jo nødt til at bruge VB som sikkert bliver til VBScript.
Avatar billede adagio Nybegynder
03. juni 2002 - 22:27 #3
HTX? Programmering? You're kidding right? Jeg er næsten færdig med HTX i Sønderborg, og det sværeste programmering jeg har været ud for, var HTML programmering, og det var på B niveau...Og så skal det lige siges at vores lærer kun kunne "læse" op fra en IDG bog om det, for at se hvordan han skulle gøre for at få det til at virke...Og alligevel kunne han ikke få det til at virke...
Avatar billede rune_c Nybegynder
03. juni 2002 - 22:47 #4
Jeg regner heller ikke med at skulle møde nogle større problemer. Jeg er bare glad for at skulle have faget da jeg får en god karakter i det ud en at skulle lave en skid!! Den lærer den først skulle undervise i det undrede sig engang over 8 linier pascal....han sagde nogle dag efter at han lige havde løst problemet..Så om vi når til HTML ved jeg ikke.
Avatar billede Slater Ekspert
03. juni 2002 - 23:34 #5
Rune >> heheh.. ja. På fire dage havde Kenneth løst problemet.. som så vidt jeg husker bestod i at have glemt et kolon eller sådan noget. Stakkels Kenneth. Men jeg tror nu ikke at Lærkedal/Lerchedahl (hvordan fanden det end staves) er meget bedre.

adg >> Så meget bedre... når man nu er haj til flere avancerede sprog, så burde man da kunne redde 13-tallet, ikke??

Viperine
http://viperine.jaha.dk
Avatar billede ice Nybegynder
04. juni 2002 - 08:01 #6
Jeg går på HTX Christiansbjerg og vores lærer er faktisk en haj til C++. Skolen har dog indført Borland Builder og det kan han slet ikke finde ud af, så han lærte os C++ og så måtte vi selv finde ud af at bruge komponenter og så videre. Ikke noget problem da jeg har brugt programmet før. Dog har jeg afleveret mit eksamensprojekt i Pascal, da det er mit modersprog :) Skal op og forsvare det i dag, :)

Hilsen

//ICE
Avatar billede rune_c Nybegynder
04. juni 2002 - 09:38 #7
ice>> Har du så nogle opgaveoplæg eller eksamensoplæg som jeg kunne få?
Avatar billede adagio Nybegynder
04. juni 2002 - 11:48 #8
Viperine >> Det troede jeg også først, men problemet ved ham er at han ikke bryder sig om, når elever ved mere end ham. Det ser ud til at det trækker ned i karakterer at være klogere end ham.
Avatar billede ice Nybegynder
04. juni 2002 - 14:16 #9
Jeg har ikke fået noget oplæg overhovedet vi fik bare noget tid til at lave programmet. Jeg gjorde desværre ikke så meget ud af dokumentation og derfor fik jeg kun 10..

//ICE
Avatar billede rune_c Nybegynder
12. juni 2002 - 19:05 #10
dvs. du havde en god lærer, men I fik aldrig nogle opgaver..?? :-|