Avatar billede zupastar Nybegynder
03. juni 2002 - 21:11 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

salg af designs..

Nogen der ved om der er et eller andet sted man kan sælge sit design??
Har et ret nice design jeg gerne vil tjene lidt cash på...

/Zupa*
Avatar billede timmer.dk Nybegynder
03. juni 2002 - 21:13 #1
Hvordan ser det ud?
Avatar billede pryds Nybegynder
03. juni 2002 - 21:14 #2
må man se :)
Avatar billede i-o-i Nybegynder
03. juni 2002 - 21:14 #3
er måske intersseret, kan jeg evt. se den? Hvad er prisen...?
Avatar billede timmer.dk Nybegynder
03. juni 2002 - 21:14 #4
Ja.. Må man se?
Avatar billede timmer.dk Nybegynder
03. juni 2002 - 21:15 #5
Jeg vil entlig bare gerne se designet.. Jeg laver selv billige og gratis hjemmesider, så bare sig til hvis i mangler :-)
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2002 - 22:48 #6
Jeg ved ikke hvem man skulle sælge det til. De fleste seriøse webdesigner udformer løsningen efter opgaven, og kører ikke bare en stribe designforslag af.
Avatar billede jemt Nybegynder
05. juni 2002 - 11:56 #7
giv os nu et link da :o)
Avatar billede timmer.dk Nybegynder
05. juni 2002 - 19:22 #8
Ja... Vi VIL se...
Avatar billede zupastar Nybegynder
06. juni 2002 - 15:56 #9
Sorry jeg først svarer nu.... Tager lige et screenshot.. Gider ik til at uploade alle filerne.. Men her er grundlaget:http://www.friserverplads.dk/domi/her.jpg
Avatar billede timmer.dk Nybegynder
06. juni 2002 - 17:31 #10
Hej.
Jeg kan godt lide dit design men vil ikke selv købe det da jeg selv ejer et web-firma. Men min ide til hvordan du kan sælge det, er ved at surfe rundt på nettet og så hvis du støder på en firma side eller sådan, og de så har et "kedeligt" design, så send dem en mail hvor du skriver noget med at du har lavet et design som du sælger billigt... Håber det er svar nok.
Avatar billede Kengun Praktikant
06. juni 2002 - 18:44 #11
Ja, det er et godt design, og jeg er enig med timmer.dk; Surf litt rundt på nettet efter sider med kedeligt/dårligt design. Vis dem hva du har lavet, og kanskje får du napp :-)
Avatar billede zupastar Nybegynder
09. juni 2002 - 10:14 #12
Okay... Takker for hjælpen!