Avatar billede rollyboy Nybegynder
03. juni 2002 - 20:48 Der er 8 kommentarer

Xp driver til...

Hvor kan jeg finde nogle Windows XP driver til min "ActionTec - Camera Connect pro"
Avatar billede acw Nybegynder
03. juni 2002 - 20:52 #1
har du den til windows98?

Hvis ikke, kan den downloades på: http://www2.driverguide.com/files/uploads11/13404/ccpro.zip

hvis den spørger om user/pass er det: drivers/all

Jeg ved ikke om den virker til windowsXP, men der er jo mange drivere der er kompatible til både 9x og NT platformene.
Avatar billede jimse Nybegynder
03. juni 2002 - 20:58 #2
I følge denne side findes det ikke NT-drivere.
http://www.ntcompatible.com/cb.shtml
Avatar billede rollyboy Nybegynder
03. juni 2002 - 20:59 #3
Den virker ikke.... ActionTec har vist ikke lavet nogle driver der virker i XP... så jeg leder faktisk efter nogle andre driver end ActionTec's driver!!
Avatar billede acw Nybegynder
03. juni 2002 - 21:00 #4
Det jeg mener med NT, er jo at windowsXP også er kendt som NT 5.0. Men har du prøvet din windows 98 driver på?
Avatar billede acw Nybegynder
03. juni 2002 - 21:00 #5
der var lige en hurtig en der rollyboy
Avatar billede acw Nybegynder
03. juni 2002 - 21:07 #6
På actiontec's officielle hjemmeside står der dette:

Downloads

CCPRO110.EXE
788K
10/29/98      CameraConnect Pro Installation Diskette
    Version 1.10 (AT)

Install Program for Windows 95/98 and Windows NT

Så den burde virke?

http://www.actiontec.com/support/readers/cameraconpro.html#dl
Avatar billede rollyboy Nybegynder
03. juni 2002 - 21:11 #7
den virker ikke den der er på actiontec's officielle hjemmeside!!!!
Avatar billede acw Nybegynder
03. juni 2002 - 21:14 #8
okay så...hvad ved jeg...trækker mig stille og roligt ud af denne diskussion..