Avatar billede poet Nybegynder
31. juli 2000 - 00:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

LinuxRAR?

Hejsa.
Er der nogen af jer, der ved, om der findes noget program til Linux, der kan håndtere RAR arkiver?? Gerne både pakke og pakke ud.
Avatar billede lrj Nybegynder
31. juli 2000 - 01:02 #1
Her kan du se lidt om unrar - kan dog ikke pakke..

http://freshmeat.net/appindex/1999/05/12/926565579.html
Avatar billede lrj Nybegynder
31. juli 2000 - 01:03 #2
Eller du kan hente originalen fra http://www.rarsoft.com/ - samme firma som har lavet winRar.
Avatar billede poet Nybegynder
31. juli 2000 - 01:31 #3
Tak skal du have lrj.
Jeg prøver lige at vente lidt endnu, for at se, om der er nogen, der kommer med en, som også kan pakke. Selvom jeg ikke tror chancerne for det er så store..
Avatar billede lrj Nybegynder
31. juli 2000 - 01:48 #4
Det kan originalen fra rarsoft.com jo - det er vistnok dem der har lavet RAR filformatet..
Avatar billede poet Nybegynder
31. juli 2000 - 01:56 #5
Undskyld, det så jeg ikke lige. Der står noget om, at det koster 35$; nu får vi se.
Paas på hovedet, jeg kyler nogle point din vej :)
Avatar billede lrj Nybegynder
31. juli 2000 - 12:16 #6
Got\'em - takker.

Jo, det er shareware, så det koster penge. Men det gør WinRar jo også. Men så vidt jeg ved er der ikke ret mange som betaler for det...
Avatar billede poet Nybegynder
01. august 2000 - 01:40 #7
:)