Avatar billede martin_n Nybegynder
03. juni 2002 - 12:51 Der er 15 kommentarer

ram

jeg har et STORT problem. jeg vil gerne have nogle flere ram i min computer. Men jeg aner ikke hvad det er for nogle ram det er der sidder i. Jeg har set på dem der sidder i.. Der er jern bag på dem.. det er en fujiisu siemens computer.. hvis jeg mangler at fortælle noget så bare skriv det
Avatar billede wanix Praktikant
03. juni 2002 - 12:53 #1
prøv at instaler Sisoft sandra. Den kan tjekke hvad det er for nogle, der sidder i.
Kan hentes på www.sisoft.co.uk
Avatar billede Chewie Novice
03. juni 2002 - 12:53 #2
stå der nogle nummer på kortet ??
Avatar billede wanix Praktikant
03. juni 2002 - 12:53 #3
Okay. Det hed den så ikke. Her er den: http://www.sisoft.com
Avatar billede iphase Nybegynder
03. juni 2002 - 12:54 #4
Hvis det er en meget ny computer er det sikkert DDR ram.
Det burde stå på en markat på selve ram klodsen.
evt. slå din maskine op på fujitsu siemens hjemmeside, der vil det stå hvilken ram der hører med.
Avatar billede pilfinger Nybegynder
03. juni 2002 - 12:54 #5
prøv at tryk på start/ kontrolpanel/ system der mener jeg man kan se hvad det er for ram ellers hvis du køre med win 98 eller 95 kan du vidst se det når den starter op  på den sorte skærm men er ikke sikker har ikke kørt med win 98 lææææænge.
Avatar billede martin_n Nybegynder
03. juni 2002 - 12:56 #6
hvad hedder fujitsu siemens hjemmeside??
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. juni 2002 - 12:59 #7
Avatar billede martin_n Nybegynder
03. juni 2002 - 13:04 #8
min computer hedder fujitsu siemens t-bird
Avatar billede martin_n Nybegynder
03. juni 2002 - 13:07 #9
er der ikke bare en der kan hjælpe mig?
Avatar billede iphase Nybegynder
03. juni 2002 - 13:13 #10
Martin. sig hvad precis din pc hedder, og hvor hurtig den er.
Står der scenic eller scaleo på den, vil det hjælpe meget.
Avatar billede martin_n Nybegynder
03. juni 2002 - 13:19 #11
Jeg har fået af vide at jeg har 64 rimm pc 800 ram.. men jeg ved ikke hvor jeg kan købe dem
Avatar billede Chewie Novice
03. juni 2002 - 13:27 #12
prøver igen hvad stå der af nummere på de ram du har nu .... skriv alt hvad du kan finde (det er altså på selve ram klosen)
Avatar billede iphase Nybegynder
03. juni 2002 - 13:32 #13
www.prc-data.dk
Ring til dem, og sig du skal bruge noget mere af det RAM, så hjælper de dig :)
Avatar billede iphase Nybegynder
03. juni 2002 - 13:34 #14
http://www.prc-data.dk/ProduktFrame.asp?Produktid=12109435
Det er vidst det du skal bruge.
Men spørg dem lige.
Avatar billede niklaj Nybegynder
03. juni 2002 - 14:41 #15
hvis du har PC800 ram, hvilket passer meget godt. Så gå ind her http://www.edbpriser.dk/hardware/ram-blokke.asp og under "RAM Type" vælger du "RD PC800" og søg, så kan du bruge alle dem der kommer frem.