Avatar billede hathor Nybegynder
03. juni 2002 - 02:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Spionkamera

Hejsa.

Jeg skal bruge et spionkamera, altså fotografi apperat .. sådan et man ser i film.

Et lille bitte, skal kunne være i en lukket hånd, og blitzen skal kunne slåes fra.

Det må ikke lave en lyd, når man tager et billede.

Smid et link til et, eller sig til hvis I TILFÆLDIGVIS har et I vil sælge.

/Hathor
Avatar billede k6smash Nybegynder
03. juni 2002 - 02:53 #1
http://www.fdb.dk/merlin/show_product.asp?sub%5Fdept%5Fid=0&dept%5Fid=72&pf%5Fid=3125923

400 kr, størrelse: 1.5x5x5cm vægt: 30 gram.
Digital kamera med opløsning på 640x480 pixels. Tilsluttet PC kan kameraet via softwaren bruges som videokamera med op til 16 billeder pr. sek. 8 MB hukommelse kan rumme op til 300 fotos.Optisk søger og LCD display. BEMÆRK: Der er op til 4 ugers leveringstid !
Inkl Premium software pakke, USB kabel, batteri,rem og bælteholder samt stativ
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
03. juni 2002 - 03:40 #2
Det lyder jo fristende. Er det kamera noget værd?
Vi har et minox spionkamera i familien, men det er selvfølgelig en hel anden prisklasse.
http://www.minox-web.de/english/produkte_acht_mal_elf_reihe.html