Avatar billede cyberraga Nybegynder
02. juni 2002 - 23:50 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Counter-Strike

For nylig har jeg opgraderet min computer til en 1,2 Ghz. AMD Duron og bl.a. nyt lydkort for at kunne spille Counter-Strike (tidligere havde jeg problemer med lyden). Det har fungeret rimeligt, bortset fra at computeren har crashet mere end normalt - jeg kender en der siger det kan være køleren der skal være bedre, men jeg fik den med da jeg købte det andet grej. Mit store problem er: Nu crasher Counter-Strike konstant og jeg kan ikke logge på nogen server. Jeg har prøvet at afinstallere og geninstallere, kan nogen hjælpe mig?

På forhånd tak!
Avatar billede panic-killer Nybegynder
02. juni 2002 - 23:52 #1
din prosessor bliver muglivis ikke kølet nok så du skal have en støre\bædre køler
Avatar billede nixon Juniormester
02. juni 2002 - 23:55 #2
er det det eneste program hvor din computer køre ustabilt ?
Avatar billede sprutnik Nybegynder
02. juni 2002 - 23:57 #3
Hvis du tidligere havde lydkort på dit bundkort, har du så husket at slå det fra, efter du købte det nye lydkort?
Avatar billede web1648 Nybegynder
02. juni 2002 - 23:59 #4
du kan se hvor varm din cpu er i bios !!! se hvor varm den er !!!!!
Avatar billede cyberraga Nybegynder
03. juni 2002 - 00:00 #5
panic-killer: I bios siger den at CPU'en er 48 grader varm, er det slemt?
nixon: Nej, hvis computeren står for længe uden at blive brugt crasher den også.
sprutnik: Jeg købte også nyt bundkort i sin tid, så der skulle ikke være nogen problemer, og jeg har afinstalleret det gamle lydkort, hvis det er det du mener.
Avatar billede sprutnik Nybegynder
03. juni 2002 - 00:02 #6
Jeg tænkte, om du havde slået det fra i bios.
Avatar billede cyberraga Nybegynder
03. juni 2002 - 00:07 #7
sprutnik: Det burde da være en ny bios, eftersom det også er et nyt bundkort, burde det ikke? Både bundkort og lydkort blev skiftet samtidigt.
Avatar billede sprutnik Nybegynder
03. juni 2002 - 00:16 #8
Jeg mener, at hvis der er et onboard lydkort på bundkortet skal du slå det fra, når du samtidig kører med et andet lydkort. Ellers kan du sagtens risikere computeren bliver ustabil. Ved ikke om det er der problemet liggger, bare en tanke.
Avatar billede cyberraga Nybegynder
03. juni 2002 - 00:18 #9
sprutnik: Jeg tror ikke der er onboard lydkort, men der er onboard netkort... kan det have noget at sige (jeg har ekstra netkort i)?
Avatar billede sprutnik Nybegynder
03. juni 2002 - 00:23 #10
Netkort tør jeg ikke at udtale mig om, men jeg tror næppe det er det, der er skyld i din "ustabillitet".
Avatar billede cyberraga Nybegynder
03. juni 2002 - 00:28 #11
sprutnik: OK, nu har jeg i hvert fald fjernet onboard lydkort i bios (der var sgu et!). Hvis det her det virker, så er der point til dig :-D
Avatar billede cyberraga Nybegynder
03. juni 2002 - 22:44 #12
Skal jeg virkelig give pointene til panic-killer? Han er den eneste der har svaret, I andre har kommenteret... tror ellers at sprutnik har fat i noget af det rigtige, men puteren crasher stadig indimellem...
Avatar billede sprutnik Nybegynder
03. juni 2002 - 23:54 #13
At få lidt ekstra på kontoen er da altid rart;)