Avatar billede fynbo Nybegynder
02. juni 2002 - 23:37 Der er 5 kommentarer og
6 løsninger

Dating Service :)

Hejsa...

Vi sidder her og diskuterer hvilket design, vi synes passer bedst til en dating service...

Links til de to designs:
Design 1: http://adating.dk/aktuelt.htm
Design 2: http://adating.dk/udkast/index.htm

Vi vil meget gerne høre, hvilket af de to designs, i syns er bedst, og som egner sig mest til en dating service...

Tak :)
Avatar billede eazye Nybegynder
02. juni 2002 - 23:42 #1
Kan HELT klart bedst lide design 1.

Dette skyldes, at det har en fed udstråling af funktionalitet og liv. Et design som for mig virker federe, og siger til mig, at det er en side med gang i, hvor en masse andre også hænger ud.. :)

Design 2 er bare for kedeligt til et datingservice, hvor det er meningen at folk (unge) skal mødes. Hvis jeg skal opholde mig på en side i længere til ad gangen, og også komme igen en anden gang, skal det have en hvis udstråling og et fedt design..

-EazyE
www.breakdance.jaha.dk
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. juni 2002 - 23:46 #2
De er faktisk begge rigtig pæne.

Dog mener jeg ingen af dem er helt i øjet. Den der er tættest på, er dog alligevel 1'eren.

2'eren er lidt for klinisk og kedelig til formålet. Den "udstråler" ikke hvad siden går ud på.

Dette kan man ikke sige om 1'eren. Rent faktisk er mit eneste kritikpunkt, at den er FOR lyserød. Jeg ville nok prøve en anden nuance... lidt mere neutral :)

NanoQ
Avatar billede panic-killer Nybegynder
02. juni 2002 - 23:49 #3
nr 1 er den beste men den ligner meget et design til en porno side og nr 2 er ikke god
Avatar billede panic-killer Nybegynder
02. juni 2002 - 23:50 #4
...
Avatar billede mariegaard2 Nybegynder
02. juni 2002 - 23:51 #5
design 1 er det fedeste!!

Det ER jo en dating side :-)
Avatar billede ziz Nybegynder
02. juni 2002 - 23:52 #6
Øhm.. 1 er flot, men måske lidt for pige-agtig. Hvis det er noget dating for piger så okay!!

2. er kedelig!
Avatar billede and.vang Nybegynder
03. juni 2002 - 13:31 #7
Helt klart 1!! Det symboliserer meget bedre en dating service, men måske kunne man istedet for lyserød/pink som gennemgående farve vælge en dybrød eller sådan noget. 2'eren er kedelig og intetsigende, men lidt mere stilren.
  De firkantede knapper på 1'eren er rigtig fede!! Kunne man ikke bruge dem i menuen, som er lidt kedelig lige nu?

Nogle steder har du en blålig kant (på 1 pixel), og den falder meget ud fra resten af designet.

Lidt mere margen hist og her...Og lige en praktisk ting: Ved 'ryger', 'bopæl' og 'ICQ' er der intet kolon efter.

/Anders :)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
03. juni 2002 - 15:46 #8
Det afhænger af din målgruppe...

Er det 14 piger så vælg nr. 1 , er det +25 år så vælg nummer 2, men pift den en anelse op :)

Generelt er begge designs gode, men de henvender sig til 2 forskellige publikum :)

Held og lykke med projektet

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
03. juni 2002 - 15:46 #9
= 14 årige piger
Avatar billede nusermivs Nybegynder
05. juni 2002 - 16:14 #10
fynbo>> Hvad skal du have for at designe,og bygge en datingside for mig, den skal stortset være ligesom nr. 1 ???

Blomst mig på ICQ: 71952862
Avatar billede fynbo Nybegynder
15. januar 2003 - 07:59 #11
Lukker..

Se eventuelle det nuværende: www.adating.dk ;)