Avatar billede power Nybegynder
28. juni 1999 - 02:47 Der er 10 kommentarer og
3 løsninger

Sende Fax via Internettet til hele verden...??

Jeg ønsker at vide om det kan lade sig gøre at sende en fax via internettet..
I hele verden.. Skal det laves som et ASP,CGI,DB, Eller er det total umuligt..

Håber på at få hjælp ??
Ekstra "Point" gives gerne...

MVH HANSEN
hansen@mail.dk
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 1999 - 07:44 #1
Hvis jeg modtager en mail, kan jeg uden videre sende den via fax, Det er kune et spørgsmål, om dokumentet kan udprintes, så kan det også faxes. Jeg mener også, at have set udenlandske tjenester, som har en sådan service. Jeg er ikke sikker på om http://www.efax.com ikke har startet en sådan ordning, for Deres amerikanske kunder. De udbydere som har servicen i Danmark, tager betaling for ydelssen.
Avatar billede power Nybegynder
28. juni 1999 - 13:23 #2
Det er det med betalningen jeg skulle undgå... Det er dyrt at sende 10,000 Fax`er.. Findes der ikke noget software der kan klare dette.. Så at man sender det til internet priser i hele verden??

Det er det jeg efterlyser..

          \!/
        (@ @)
  ---o0o-(_)-o0o---
MVH HANSEN
Avatar billede cyberesben Nybegynder
28. juni 1999 - 14:29 #3
efax virker også i DK
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 1999 - 16:00 #4
Jep, men de har da ikke fået telefonnr. i Danmark endnu?

Over nettet er det ikke fax, som sendes på den måde, men e-mail og det er fyfy i de mængder. Skulle der være software, som kan klare det måske på

http://www.softseek.com/
http://tucows.inet.tele.dk/
http://www.winfiles.com
http://www.zdnet.com

måske.
Avatar billede Slettet bruger
02. juli 1999 - 14:57 #5
Power her her lige noget, som du skal se

Udklip af nyhedsbrev fra e-fax:
What can you do with the eFax Plus Upgrade?

- Send faxes while online - up to 90% faster than traditional fax packages
- Send faxes as easily as you would send an email
- Capture & send any document as a fax, even Web pages, with just a few clicks
- Distribute incoming faxes to designated fax numbers and/or email addresses -
  automatically
- Access current faxes on the eFax.com servers at anytime
  (includes 10MB of free storage!)
- Convert your faxes into editable files using the eFax OCR feature
- Preview individual pages of large faxes and selectively download them

Don't Forget!
Sign up before July 31, 1999 and the first 3 months of your subscription
fees are waived. Can you believe it? All this for just $2.95 month plus
a small usage fee.* du kan se nærmere på det på: http://www.etracks.com/r/r0.4?81XR9lafQXy-WJAvcEuaTo7ZxS6SHfTrpt1bQNVhXq402

Avatar billede brylle Nybegynder
04. juli 1999 - 22:52 #6
prøv: www.efax.com
Avatar billede Slettet bruger
04. juli 1999 - 23:08 #7
Ja brylle kik op og se hvad jeg skriver! OK?
Avatar billede power Nybegynder
07. juli 1999 - 01:00 #8
Jeg takker for nuværende svar..??
Men det er ikke lykkes endu...

Jeg kan ikke finde noget på E-fax der kan bruges... ( Kikker jeg forkert :-(

---------------------------------------
Get everything you need to stay connected.

Sign up before July 31, 1999 and receive the first 3 months free!

For $4.95 per month, you'll get all the great services of eFax Plus, an eFax Toll-Free number to give business associates and friends in the U.S., and an eFax Free personal number to give to international colleagues, family, and friends. There is a $10.00 non-refundable one-time activation fee.

Your convenient eFax Toll-Free number costs just $.10 per page received. And eFax Plus lets you send faxes from your personal computer to fax machines anywhere for just $.05 per 30 seconds in the U.S. Plus, a $5.00 usage credit is included.

A $10 prepayment charge will be billed to your credit card to cover the first $10 worth of sending and toll-free receiving charges. When your prepayment account drops below $1.00, eFax.com will bill your credit card another $10. System Requirements

Fill in the information and hit the button below to sign up for eFax Plus & Toll-Free.

---------------------------------------

DET KOSTER $$$$$$ pr. sek. eller fax.

der må findes et eller andet ????

HANSEN

Avatar billede power Nybegynder
07. juli 1999 - 01:06 #9

        **MESSAGE FROM THE TPC.INT SINKHOLE**

We regret to inform you that the phone number you attempted
to reach is not currently being served by a remote printer
operator. Your original message is attached so that you may
send it by alternative means.

We hope to have coverage in this area -- perhaps
you know somebody who could operate a remote printer server?
Does your ISP provide fax coverage in your local area?  If not,
perhaps they would benefit by setting up a fax server and
joining TPC.INT. Speak with your ISP and show them why they
might want to come online as a TPC "cell":

        http://www.tpc.int/servers/salespitch.html

It's possible of course that you have not composed the
TPC.INT-style address correctly, so here's a few examples.
Note that we do not use international dialing codes but we
do require the country codes.

Example1:
remote-printer.Arlington_Hewes/Room_403@441813434622.iddd.tpc.int
(to send a fax to Arlington Hewes in Room 403, at the FAX
number, in England (where the country code is 44), of +44 181
3434622)

Example2:
remote-printer.Paul_Katz/The_Manor@19025842817.iddd.tpc.int
(to send a fax to Paul Katz in The Manor at the FAX number, in
North America (where the country code is 1) of +1 902 584 2817)

If you're still unclear on the address format we require, please
send for a copy of the FAQ, or visit our WWW pages.

                *****PLEASE NOTE*******

TPC.INT does not consider unsolicited commercial mass mailings
an acceptable use of the network.  Individuals suspected of
abusing this policy will be banned from using it pending
investigation.  We regret that such measures are necessary,
but abuse of TPC.INT can force cells to close, and must be
prevented when possible.  Please be considerate - TPC.INT is
for everyone.
                ***********************

Regards,

Mr. Arlington Hewes            tpcadmin@info.tpc.int
The TPC.INT Subdomain            http://www.tpc.int/

      **************************************************
      ***  FOR GENERAL INFORMATION                  ***
      ***        mailto:tpcfaq@info.tpc.int        ***
      ***  FOR A LIST OF CURRENT COVERAGE            ***
      ***        mailto:tpccover@info.tpc.int      ***
      ***  TO REPORT A PROBLEM (read the FAQ first!) ***
      ***        mailto:support@info.tpc.int        ***
      **************************************************

TJEKKE DETTE ?????
Avatar billede djfisk Nybegynder
29. august 1999 - 16:49 #10
Du er åpenbart inde på fail spor. http://www.jfax.com vil give dig GRATIS fax. Du kan sende og motta plus meget annet snask. Vel. Check det lige ud.
Avatar billede Slettet bruger
29. august 1999 - 23:03 #11
Do you need to send faxes, too? Do you need to receive multiple faxes to your number at the same time?

Consider signing up for JFAX.COM Business Fax. For just $12.50 per month, you'll get:

Altså ikke Gratis at sende, kun modtage. Vi har søgt med lys og lygte, men det er ikke lykkeds endnu. Men ellers er http://www.jfax.com/ en udemærket e-fax løsning.
Avatar billede runar Nybegynder
18. november 1999 - 15:41 #12
winfax 9.0 har en protokoll for oveføring av fax via internett, + LAN og en rekke andre nettverk. Og opererer sammen med f.eks outlook
Avatar billede power Nybegynder
24. september 2000 - 20:13 #13
Det er aldrig lykkes mig endnu ... at få mit ønske i opfyldelse :0( - men i skal da ikke snydes få mine point`s :0)

Håber i kan bruge dem ....

<mvh> *hansen