Avatar billede overload.dk Nybegynder
28. juni 1999 - 00:29 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Admin: "Secret" snyder på en eller andet måde!

Gå ind på http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=2187
og se hvad jeg har skrevet, enten snyder han på en eller anden måde, men under alle omstændigheder er der NOGET GALT!

Hv:
Overload.dk
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 1999 - 01:19 #1
Prøv og se på http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=2187
også kharder´s svar
Avatar billede cyberesben Nybegynder
28. juni 1999 - 01:46 #2
hvor dumme er i?

ok, han startede med 300 points, men har så fået 5 point hver da, plus måske de ca. 1500 point som vi alle fik, den dag der blev opgraderet til eksperten2

hvis du f.eks. tæller mine points sammen, får du det jo heller ikke til 6955 pointm vel?
Avatar billede overload.dk Nybegynder
28. juni 1999 - 09:22 #3
Okay, det vidste jeg ikke - men jeg blev selv smidt af pga. et ligende!

DESUDEN CyberEsben har jeg ikke fået de 1500 ePoints som du snakker om! - så hvor dum er du egentlig selv?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
28. juni 1999 - 14:39 #4
det var fordi du ikke var på eksperten for 1½ måned siden....
Avatar billede secret Nybegynder
28. juni 1999 - 17:00 #5
Okey - rolig nu!!

Jeg snyeder ikke med pointene, bare rolig :-)

Det er bare fordi jeg ikke har været her i lang tid - og så har jeg fået alle de point ... såeh thats it!
Avatar billede overload.dk Nybegynder
28. juni 1999 - 19:35 #6
Ja, ja Okay :) - jeg har set det - det var blot mig der var lidt uviden - helt ok. :) Undskyld!

CyberEsben jo, jeg var på Eksperten for 1½ måned siden! - det har jeg været næsten siden i slutningen af vinteren...

Overload
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 1999 - 23:03 #7
Det var jeg, men har ikke fået 1500 ekstra. trist!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
28. juni 1999 - 23:37 #8
ok men det fik jeg og alle de andre på top10
Avatar billede overload.dk Nybegynder
29. juni 1999 - 00:14 #9
- så var det jo heller ikke alle der fik det vel? :)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
29. juni 1999 - 00:29 #10
nej men der står ellers i eNyt om pointene der gik amokk