Avatar billede iceday Nybegynder
02. juni 2002 - 17:58 Der er 3 kommentarer

Design

Hey Jeg giver en del points til den der komemr med et okay design ikek med farver eller noget bare designet og det skal være i html
Avatar billede limemedia Nybegynder
02. juni 2002 - 20:29 #1
hey, hvad er det til :) moster olga' strikke klub, frederikshavn technorave club, eller ... ?
Avatar billede iceday Nybegynder
02. juni 2002 - 20:47 #2
til en sjov side med jokes og sådan
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
03. juni 2002 - 14:52 #3
Hvorfor henter du ikke bare et gratis et her:

http://freesitetemplates.com/

Der findes mange at sådanne systemet, og det er mindst lige så godt som det du kan få for 200 point herinde - nok bedre :)

Mvh www.startfirma.dk