Avatar billede aneez Nybegynder
30. juli 2000 - 16:07 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Vurdering af Flash sites.

Vil i ikke lige give noget kretik til disse 2 flash sites og samtidig fortælle mig hvilken i syntes er \"pænest\". Mange tak...

http://home1.stofanet.dk/anders/1

http://home1.stofanet.dk/anders/2
Avatar billede aneez Nybegynder
30. juli 2000 - 16:08 #1
Fortæl mig også lige om load tiden på siderne er OK eller om jeg skal hen og ha\' lavet en load sekvens
Avatar billede Lasse Novice
30. juli 2000 - 17:30 #2
Jeg syntes at begge to mangler nogle ting.

http://home1.stofanet.dk/anders/1

Skip introen i starten, den er irreterende pga at det tager lang tid at komme ind til sagens kerne - din hjemmeside. Det er meget flot med lir, men det er ikke det man kommer derind for. Det er for at få oplysninger.

Selve layoutet på de to sider(det grafiske)... ja der er jeg mest til den http://home1.stofanet.dk/anders/1
så jeg syntes at du skal lave en blanding af de to - funktionaliteterne fra den ene, det grafiske fra den anden.
En ting til. Når man trykker på en af knapperne, så gider man ikke vente på at det kommer frem. Jeg kan se at du bruger meget med at fade. Hvis du skal bruge det, så lad det gå lidt hurtigere.

Jeg har ingen problemer med downloadtiden...
Avatar billede keysersoze Guru
30. juli 2000 - 23:14 #3
1. der er ingen problemer med loadetiden.

2. 2\'eren er den pæneste

3. Start helt forfra eller kom med noget indhold - noget man kan bruge siden til. For mig at se, så er siderne bare lavet for at vise, at du kan lidt flash - og så er det det....

der er overhovedet ikke noget idé på nogle af siderne - find på et eller andet...

5@13
Avatar billede aneez Nybegynder
30. juli 2000 - 23:42 #4
Det er DET der er mit problem..... jeg kan IKKE finde på noget at lave en hjemmeside om.... og når man ikke kan det, hvad fanden gør man så? jahh... man laver lige gyldige sider som virker intet sigende og dårlige. :((
Avatar billede freeweb Nybegynder
01. august 2000 - 21:00 #5
Taget i betragtning at de er lavet af en 16-årig, synes jeg da begge sider er meget vellykkede, rent grafisk.
Jeg kunne da godt finde på at kontakte dig, hvis jeg havde en specifik opgave.
Avatar billede aneez Nybegynder
01. august 2000 - 21:03 #6
freeweb: mange tak for de pæne ord... og hvad du end vil lave så er jeg frisk :))