Avatar billede cozen Nybegynder
02. juni 2002 - 15:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Strøm fejl på kabinet eller???

Hejsa

Jeg har selv samlet en computer og har et kabinet liggende, så jeg har to kabinetter. Det ene kabinet kan tage bagsiden af så man kan sætte alt på denne side uden at sætte det i kabinettet. detved kan man nemt flytte bundkortet med alle delene sat på over til et andet kabinet.
Så man på denne måde kam bytte kabinet med det samme for og se om der er en forskæld.
For jeg har et problem. hvis strømmen tages fra det gamle kabinet på 300W virker alt fint. men hvis jeg tager strømmen fra det ny kabinet 350W så kan jeg ikke pinge ud igennem routeren kun lokalnettet. Kan det virkeligt passe at et eller andet med strømforsyningen kan gøre så jeg ikke kan gå på nettet ????

selv HD tager jeg med over, så alt er ens. det ny kabinet kan bare ikke gå på Internettet
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2002 - 16:42 #1
Har du prøvet, at flytte PSUen med over? Det lyder altså enormt underligt, at du ikke skulle kunne pinge ud, bare fordi du skifter PSU... :/
Avatar billede scb Praktikant
02. juni 2002 - 21:54 #2
Det kunne være et problem med jordforbindelse, prøv at vende netstikket en omgang, på den PSU hvor det ikke virker, men ellers lyder det underligt at det skulle have noget med din PSU at gøre.
-SCB
Avatar billede cozen Nybegynder
02. juni 2002 - 22:10 #3
Nu har jeg prøvet alt og jeg er kommet til at det er det bræde stik med med 20 ledninger, der må være noget galt. Jeg tager det som det ensate over fra 350W forsyningen, kan den ikke gå online, det må være fordi den måske ikke kan klare 350w !! det er et ASUS S533 mener jeg havde læst at den kunne klare 350w  mener også at det ikke skulle have betydning, for tager den ikke bare den strøm som den skal bruge
Avatar billede scb Praktikant
03. juni 2002 - 15:15 #4
Det har absolut ingen betydning om strømforsyningen er 300 eller 350 w, det må være en anden fejl.
-SCB
Avatar billede scb Praktikant
03. juni 2002 - 15:16 #5
Har du strømforsyningen i samme kabinet som dit bundkort ?
-SCB
Avatar billede cozen Nybegynder
30. august 2002 - 09:25 #6
Hejsa
sorry, Jeg har glemt at afslutte.

Det var en fejl i strømforsyningen, jeg udskiftete strømforsyningen og ups så virkede det hele.