Avatar billede opdat Nybegynder
01. juni 2002 - 17:02 Der er 34 kommentarer

Fårk dem man

Fik lige et link fra en ukendt person over icq

Jeg gik så ind på siden, som var en pornoside, og så følgende:

Why do they ask for my credit card information?

Answer:

This is to verify your age. Federal law states that a credit card holder is a valid adult.

Question:

Will this show up on my credit card bill?

Answer:

You will never be charged for your Universal Pass Avs membership.

De gør da også alting for at få lokket nogle penge ud af en (-:
Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
01. juni 2002 - 17:05 #1
Ja, problemet har været kendt længe... jeg får 3 - 4 beskeder fra sådanne "robotter" der vil have mig til at se deres latterlige sex-webcams!

Prøv at skrive ordet "creditcard" næste gang 10 gange efter hinanden til "robotten", så vil du se hvor hurtigt den kan komme med det samme svar, 10 gange *G*! Dårligt lavet! hæhæ
Avatar billede s.b.a Nybegynder
01. juni 2002 - 17:05 #2
Ja, alle de der links fra ICQ !... Dem får jeg ogs.. Går aldrig ind på dem mere, de er totalt latterlige. Der kan f.eks. stå :" hi, i'm so exiting wating for you see me naked on www.xxxx.com"

Suran
Avatar billede well_r Nybegynder
01. juni 2002 - 17:05 #3
hmm.. de er sq en flok bumser hele bundtet mand
tjene penge på folks lyster.. tsk
Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
01. juni 2002 - 17:06 #4
Ja og sådan som:

Hi Kasper!

I find you on ICQ search!
Would you like to see mig FREE sex-cams?!

Join the show here www.xxxxxxx.com

- det er sq da lavmålet af reklame!
Avatar billede opdat Nybegynder
01. juni 2002 - 17:07 #5
FÅRK MAN suran jeg troede det var en fake side... og så kommer det bare 500 popups
Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
01. juni 2002 - 17:07 #6
...så er det godt at vi har vores kære "ignorer-list" :)
Avatar billede s.b.a Nybegynder
01. juni 2002 - 17:08 #7
Findes den ??...

Sorry det vidste jeg ikke :(

Suran
Avatar billede opdat Nybegynder
01. juni 2002 - 17:08 #8
I skal nok ikke poste rigtige links herinde... f.eks. der kan jo godt komme yngere publikum herind!
Avatar billede s.b.a Nybegynder
01. juni 2002 - 17:08 #9
migigenigen-->> ja ;o)...
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
01. juni 2002 - 17:08 #10
Jeg får også reklamer uafbrudt, om deres nye side, hvor de lige har installeret et webcam.....
De holder dog op med det, når man truer dem....
Ja, man gør underlige ting, når man bliver hidsig....
Avatar billede opdat Nybegynder
01. juni 2002 - 17:08 #11
Nick: Not Entered !!!
Avatar billede opdat Nybegynder
01. juni 2002 - 17:10 #12
så jeg kan ikke rigtigt true nogen )-:
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
01. juni 2002 - 17:10 #13
Nogen der har prøvet at klikke på linket, og så når man lukker vinduet, så kommer der en ny op igen og igen og igen og... ?
Jeg hader dem !
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
01. juni 2002 - 17:11 #14
Er det ikke pudsigt at netop som denne konto løber tør for point : http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=stefan_jensen&option=24

... Så oprrettes der en bruger med navnet "opdat" - Tja jeg ved ikke hvad, men jeg finder det sååå skægt.
Avatar billede opdat Nybegynder
01. juni 2002 - 17:11 #15
brideonline.dk - ja det er p***** irreterende
Avatar billede opdat Nybegynder
01. juni 2002 - 17:12 #16
nikolajdu - so what?
Avatar billede opdat Nybegynder
01. juni 2002 - 17:13 #17
skal jeg måske lukke brugeren ned???
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
01. juni 2002 - 17:15 #18
http://www.eksperten.dk/regler.phtml

"Det er kun tilladt at oprette én bruger pr. person..."

Det betyder også at det ikke er tilliadt at oprette en ny bruger fordi du bruger dine point uden omtanke....
Avatar billede opdat Nybegynder
01. juni 2002 - 17:15 #19
og desuden var det ikke på grund af point jeg har oprettet en ny!

Det var på grund af at et eller andet bonghoved blev ved med at lave et eller andet knald med at sende beskeder til min comp, hver gang jeg oprettede et sp. (han brugte nok kommandoen net send)
Avatar billede opdat Nybegynder
01. juni 2002 - 17:16 #20
hvad skal jeg gøre??? lukke 'opdat' kontoen ned?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
01. juni 2002 - 17:18 #21
sende beskeder til din computer - Det lader sig jo ikke gøre via eksperten. *HOST HOST*

Anyway så tror jeg dig ikke en dyt. I sidste ende afmelder du din bruger ved at gå ind under dine instilinger og vælge at framelde brugeren eksperten.

/Nikolaj
Avatar billede opdat Nybegynder
01. juni 2002 - 17:18 #22
Følgende besked blev sendt til hans/hendes ICQ uin.
I've got your 'IP', and if you are sending one such message again, im calling the police
Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
01. juni 2002 - 17:19 #23
Sende beskeder til din computer igennemn Eksperten.dk ?! Hæhæ.. det lyder ret interessant *opretter lige et spm. om det*

Det er da en livlig fantasi du har.....
Avatar billede opdat Nybegynder
01. juni 2002 - 17:20 #24
nikolajdu: jeg tror jo godt jeg ved han er, men han har desværre fået fat i min IP, jeg tror nok det hvar ved et sp der omhandlede min web-server
Avatar billede opdat Nybegynder
01. juni 2002 - 17:21 #25
rettelse jeg tror godt jeg ved HVEM han er, osv.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
01. juni 2002 - 17:22 #26
jamen så må du jo gøre noget ved det.  LOL
Avatar billede opdat Nybegynder
01. juni 2002 - 17:24 #27
hvordan??? skullejeg tage ned til ham og give ham nogen tæsk??? narj...

Men kender du så en god firewall der evt. ksn lukke hans beskeder ude fra min comp?
Avatar billede opdat Nybegynder
01. juni 2002 - 17:24 #28
FUCK!!! der sendte han igen..
Avatar billede s.b.a Nybegynder
01. juni 2002 - 17:31 #29
Han bruger sikkert Netbus eller dub-7 (hvis det passer det du siger..Men det har ikke noget med Eksperten at gøre det der !!)

Suran
Avatar billede opdat Nybegynder
01. juni 2002 - 17:37 #30
suran - OG??? det var den eneste måde jeg kunne fortsætte med at bruge exp.dk uden at blive bombet med beskeder..
Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
01. juni 2002 - 17:43 #31
Hæhæ... du fik da lige en besked med din bruger "opdat" ?! Hæhæ..!!!!

Jeg tror det hjælper, hvis du deaktivere begge dine brugere her på Eksperten.dk, får så lukker den automatisk sikkerheds hullet ned i din badsectors og så kan ham gutten der ikke access din maskine, fordi at sikkerheds hullet jo så ikke er tilgængeligt, hvis det kører igennem Eksperten.dk´s servers gateway, ellers snak med din ISP om det, men i første omgang, så få deaktiveret begge dine brugere, inden der sker varrig skade på din maskine!!!!
Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
01. juni 2002 - 17:43 #32
*LOL*!!!!
Avatar billede s.b.a Nybegynder
01. juni 2002 - 17:45 #33
LoL
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
01. juni 2002 - 23:12 #34
*ROFL*