Avatar billede steenkobberoe Nybegynder
31. maj 2002 - 23:01 Der er 6 kommentarer

Gammel HDD

Min gamle HDD havde 2 parti en med Win Me og en med Win XP.
Efter jeg ar installeret win Me på den vil jeg gerne have alle de dataer fra den gamle HDD over på min nye HDD.
Problemet er ikke at boote på den nye HDD men når jeg kommer ind i win. så går computeren kold og står bare.....efter 1 min. tid kommer der en blå skærm op!
hvad skal jeg gøre?
Avatar billede gudmundp Praktikant
31. maj 2002 - 23:31 #1
Det du kn risikere er at den nye installation henter nogle data fra den gamle installation på den gamle hd
det jeg vil foreslå du skal gøre er at slå den gamle hd fra og formatere den nye hd og lave en ny uinstallation af me når du er færdig med installationen så sætte den gamle hd til igen simpelhen hive stikke ne ud af den gamle hd imens
Avatar billede steenkobberoe Nybegynder
31. maj 2002 - 23:33 #2
det lader ikke til at fungere
Avatar billede gudmundp Praktikant
31. maj 2002 - 23:46 #3
Hvilken hd er den nye ibm eller hvad
Avatar billede pentium4 Juniormester
01. juni 2002 - 14:44 #4
Det er fordi begge harddiske er "Aktiv" eller også er din den nye det ikke.
Du må IKKE have den gamle siddende i, når du F-disker, formaterer og installer WinME på den nye.
Start med at tage den gamle fra og f-diske den nye og husk at sætte den til at være aktiv - så formaterer du den og installer WinME og så kan du sætte den gamle til igen og flytte dine data over på den nye.
Husk at jumperne skal sidde rigtigt bagpå.
Avatar billede pentium4 Juniormester
16. juli 2002 - 15:07 #5
Er man gået i dvale eller hvad???  Husk at lukke og slukke...
Avatar billede pentium4 Juniormester
10. februar 2003 - 04:15 #6
Hvad sker der???  Lukke-tid???