Avatar billede skrewz Nybegynder
31. maj 2002 - 20:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan en sådan opgradering overhovedet betale sig?

Jeg overvejer lidt muligheden for at opgradere min Dell Inspiron 8000-laptop. Stats er:

850 MHz PIII
512 MB RAM
40 GB HD
GeForce2GO 32 MB DDR RAM

Til:

GeForce4GO 64 MB DDR RAM

Udover at det er ret bøvlet at anskaffe sig sådan et kort, og at det bryder min garanti hvis jeg sætter det i (selv), kan det så overhovedet betale sig?

Hvad mener I?
SKREWZ.

http://osiris.sunderland.ac.uk/~ca8msa/
Avatar billede trismegistos Nybegynder
31. maj 2002 - 22:29 #1
Umiidelbart vil jeg sige nej , men hvis du virkelig bare vil have det så er ingenting vel for dyrt......:=)
Avatar billede aaa_2500 Nybegynder
05. juni 2002 - 21:12 #2
Hvordan vil du opgradere et geforce2go til et geforce4go, når de hverken er pin eller signal kompatible? Du skal have et nyt bundkort i maskinen, og det bliver dyrt, hvis det overhovedet kan fungere sammen med resten af maskinen.
Avatar billede skrewz Nybegynder
05. juni 2002 - 21:45 #3
Kig inde på DellTalk, hvor de snakker helt vildt om det.
Se selv siden jeg har linket til, hvis det er nemmere.
Avatar billede aaa_2500 Nybegynder
06. juni 2002 - 15:15 #4
Ahaaaaa,

Så den er lavet til at få skiftet grafikkort... Det var ret smart, og en løsning som man normalt ikke ser på notebooks i den prisklasse!

Du kan jo starte med at undersøge hvilken revision bundkort du har... Jeg kender ikke prisen for opgraderingen, men det  giver ihvertfald en højere gensalgsværdi...
Avatar billede skrewz Nybegynder
19. juni 2002 - 11:41 #5
Nu får jeg den tilsendt af en rar canadier. Vi får se om det også virker...
Avatar billede skrewz Nybegynder
24. august 2002 - 13:36 #6
Intet nyt. Og jeg har stadig ikke noget GF4... suk...

However, der rygter om at de kan købes hos Dell danmark.