Avatar billede mictor Nybegynder
29. juli 2000 - 16:23 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

computeren går død

jeg har windows 98, explorer 5.0 og outlook express.
Mit problem er som nævnt i overskriften.
\"Musen\" forsvinder fra skærmen, og derefter er det umuligt at komme i kontakt med systemet, ej heller med `ctrl-alt-del`.
Hvad skal jeg gøre.
Avatar billede fcs Novice
29. juli 2000 - 16:25 #1
Du må komme med nogle flere oplysninger. Hvornår sker det. Er det når du starter computeren, checker mails eller hvad?
Avatar billede renis Nybegynder
30. juli 2000 - 10:37 #2
Ja flere oplysninger ville være godt, men jeg har tit set at når en maskine låser at det er en hardware fejl, har du et andet grafikkort, så prøv at skifte det ud, eller hvis du har andre ram, så prøv at bytte dem  -  andet kan jeg ikke forslå ud fra dine oplysninger
Avatar billede laserzap Nybegynder
30. juli 2000 - 10:59 #3
Hej.

Du kan prøve at geninstallere windows 98. Det er den eneste mulighed jeg kan se !
Avatar billede mictor Nybegynder
30. juli 2000 - 12:05 #4
jeg har prøvet at geninstallere win98, det hjalp ikke.
Fejlen opstår for det meste når jeg har været på
nettet et stykke tid, fra 5-120 min, også når jeg checker mail.

Avatar billede thkrath Nybegynder
04. august 2000 - 21:37 #5
Hmm...
1) For lidt RAM...
2) Hackerbesøg...
3) Problemer med grafikkortet
Avatar billede cybermike Nybegynder
22. august 2000 - 13:08 #6
Eneste løsning er at geninstallere windows 98, det er uungåeligt, du skal geninstallere en gang cirka hver anden måned for at få din computer til at køre optimalt.

Windoze sucks......use LINUX!
Avatar billede mictor Nybegynder
29. august 2000 - 20:53 #7
jeg har ikke haft fejlen, efter at jeg har skiftet
til standard skrivebordstema !!!!!!!!!!!!!
Avatar billede cybermike Nybegynder
30. august 2000 - 09:17 #8
Det er meget fint, men nu er det sådan at vi var nogle stykker der rent faktisk svarede på dit spm. så er det vel da vist rimeligt at fordele de 30 point, det er nu også så´n man plejer at gøre(jeg gør ivhertfald for det meste hvis jeg har fået nogle ordentlige svar!)
Avatar billede mictor Nybegynder
30. august 2000 - 16:39 #9
jeg vil gerne uddele nogle point, men de løsninger
jeg fik, bl.a geninstallering af win98 virkede jo
ikke, så .....
Avatar billede fcs Novice
07. december 2000 - 11:10 #10
Hvis du vil lukke spørgsmålet, så lav et svar selv og accepter det.
Avatar billede mictor Nybegynder
22. januar 2001 - 00:20 #11
ok