Avatar billede no2000 Nybegynder
31. maj 2002 - 07:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Spørgsmåls system !!

Hej med Jer !!
Jeg kunne godt tænke mig at lave et system til min side som går ud på at en bruger skal kunne oprette sig selv og derfefter stille et spørgsmål i en valgt kategori. Lidt ligesom her på eksperten, bare MEGET mindre avanceret !!
Er der nogen der har et forslag til hvordan jeg kan gøre ??
Avatar billede o-zone Nybegynder
31. maj 2002 - 07:57 #1
hmmm... hvis du nu havde heddet no30, og givet 2000 point, så ville jeg godt have lavet det for dig ;*)

Jeg vil foreslå dig at kikke på PHP+MySQL, men der venter dig altså en del arbejde! :-)

Prøv evt. at starte her: http://www.webcafe.dk/artikler/php/ og/eller her:
http://www.webcafe.dk/artikler/databaser/
Avatar billede no2000 Nybegynder
31. maj 2002 - 07:59 #2
jeg er mest bekendt med asp og vil helst udvikle det i det ! Er det ikke muligt ?
Avatar billede o-zone Nybegynder
31. maj 2002 - 08:08 #3
Det skulle undre mig meget, om man ikke også kunne flikke noget sammen i ASP, men så er det ikke mig du skal spørge :(

Anyway ASP eller PHP, hvis du vil have brugere der kan logge på systemet, så kommer du nok ikke uden om en database kobling (med mindre du insisterer på at gøre det svært for digselv)
Avatar billede tmceu Praktikant
31. maj 2002 - 08:09 #4
Jeg tror det nemmeste i dette tilfælde, vil være "learning by example". Kig eks. på nogle af disse: http://www.hotscripts.com/ASP/Scripts_and_Components/Discussion_Boards/

Se hvordan de er lavet og start selv, eller ret i den eksisterende kode.

Du kan måske også finde noget på www.activedeveloper.dk
Avatar billede o-zone Nybegynder
31. maj 2002 - 08:10 #5
UPS: Jeg havde slet ikke set hvad kategori du havde postet ? i !! :-( Sorry guys!
Avatar billede no2000 Nybegynder
31. maj 2002 - 08:20 #6
Ja det er rigtigt at man kan finde mange eksempler, men jeg ville bare vide om der ikke var en der kunne anbefale et godt eksempel ??