Avatar billede skarven Nybegynder
30. maj 2002 - 22:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

mus-tastatur

Hej er der nogen der kan hjælpe, jeg har problemer med mus og tastatur, de lystrer ikke. Jeg har windows 98 installeret, hvad er der galt det er skide irriterende.
Hilsen Morten
Avatar billede toocool Nybegynder
30. maj 2002 - 22:57 #1
øhhh vi skal nok vide lidt mere om hvad problemet er.....
Avatar billede anders26 Nybegynder
30. maj 2002 - 22:58 #2
Hent nogle drivere til Windows 98. Husk at det skal være til Windows 98..  Find ud af hvad dit tastetur/mus hedder og find og download håber at kunne hjælpe dig lidt på vej
Avatar billede skarven Nybegynder
30. maj 2002 - 23:01 #3
har prøvet med drivere, det er ligesom der en løs forbindelse, men har også undersøgt det
Avatar billede skarven Nybegynder
30. maj 2002 - 23:07 #4
hallo er der ingen der har haft sådan et problem
Avatar billede toocool Nybegynder
30. maj 2002 - 23:12 #5
jamen måske har du et knækket stik??? har du ikke en ekstra mus eller tast?
Avatar billede skarven Nybegynder
30. maj 2002 - 23:17 #6
der er ingen knækkede stik og det er en USB port
Avatar billede raynor Nybegynder
30. maj 2002 - 23:18 #7
Du har Win 98 installeret og dit tastatur og musen lystre ikke, det ville være lettere at hjælpe hvis man vidste hvordan de helt nøjagtigt ikke lystre....skriver den ikke hvad den skal når der trykkes på tasterne, køre musen ikke i den retning som den skal eller bevæger den sig i ryk...har du forsøgt med at udskifte mus og tastatur for at se om det virker med andre....ellers skal du som de andre har foreslået forsøge dig md nye drivere på maskinen, ellers gå ind i denne computer, kontrolpanel og system, og vælge enhedshåndtering og dernæst markere og fjerne mus og tastatur....hvis computeren kokser nu er du så nødt til at genstarte maskinen men det burde virke hvis de to enheder er installeret forkert....ellers er det muligvist din muse og tastatur controler i maskinen der trænger til at blive udskiftet....(enten et kort eller på selve motherboardet)