Avatar billede hr-madsen Nybegynder
30. maj 2002 - 22:36 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Ghost Recon ! det hakker VIRKELIG meget ??

jeg har nyeste versioner af drivere AMD 1200 mhz, 256 MB ram, Win ME. GeForce 2 64 mb.
Ville lige høre om nogen kendte til at der skulle være noget af det der ikke..... ja.. kan køre spillet ???
Avatar billede anders26 Nybegynder
30. maj 2002 - 22:56 #1
Du siger at du har hentet nogle nye drivere til dit grafikkort Husk at det skal være til ( Win ME ) download den igen og skriv vis det ikke virker!!!
Avatar billede steen_hansen Forsker
30. maj 2002 - 22:59 #2
Det er et meget ressource-krævende spil, så det tyder på, at din Windows/dine drivere måske ikke er i orden? Med den hardware, som du har, burde du kunne køre spillet uden problemer.
Avatar billede mr-bob Nybegynder
30. maj 2002 - 23:13 #3
som steen skriver: Ghost recon er SINDSYGT ressourcekrævende§!!!!
Avatar billede voodoo_and Nybegynder
31. maj 2002 - 09:14 #4
GHOST RECON kan køre flydende på min P3 850 med geforce 1 så så mange ressourcer tager det da heller ikke og det er vel og mærket i 1024*768 max detail... men det er jo oxo en INTEL, men oka prøv med nye drivere det hjælper altid.
Avatar billede skovenborg Nybegynder
31. maj 2002 - 11:24 #5
Sker det ved andre spil?
Din computer ser da ellers ud til at kunne køre Ghost Recon
Avatar billede hr-madsen Nybegynder
31. maj 2002 - 18:34 #6
jeg kører Medal of
Honer uden problemer.
men i G.R. tar det 2 sek. inden kurseren bevæger sig når jeg flytter musen, selv ude i hoved menuen
Avatar billede steen_hansen Forsker
04. juni 2002 - 22:55 #7
Svar
Avatar billede mr-bob Nybegynder
12. juni 2002 - 14:55 #8
lukke?
Avatar billede cosmo21 Novice
26. oktober 2006 - 12:31 #9
jeg ved ik om i yre er klar over hvad dette spil er for et og hvad det kræver.

dette er taget fra anmeldelsen på IGN.com

Unfortunately, you probably won't be able to enjoy the game at its highest settings. Ghost Recon Advanced Warfighter puts more demands on your hardware than just about any PC game this year. We played with a 3GB machine armed with a Radeon X1600 and a full gig of RAM and we still had persistent framerate problems at 1024x768. Dropping the resolution to 800x600 and turning off fancy shadows and hi-res textures helped somewhat but the game still stuttered from time to time

Din maskine er alt alt alt alt alt for gammel til dette spil

geforce 2 snoork amd 1200 mhz gaaaab, 256 mb ram dybt godnat

jeg har en 3,2 mhz INTEL P4, 1 GB crucial Ram dual channel samt et gefoce 6600 gt 128 mb og jeg kan på en god dag køre spillet 800*600 med alt slået fra i et hakkende helvede som gør spillet udspilbart
Avatar billede cosmo21 Novice
26. oktober 2006 - 12:33 #10
yre=fyre