Avatar billede -simon- Nybegynder
30. maj 2002 - 19:48 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

3 GHz, Hvornår ?

Er der nogen der ved hvornår Intel kommer med en 3 GHz CPU ?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. maj 2002 - 19:51 #1
Et kvalificeret bud: omkring jul.

Hastigheden på processorer er ret konsekevent steget til det dobbelte hver 1,5 år :)
Avatar billede werd Nybegynder
30. maj 2002 - 19:52 #2
et sted imellem 3 sekunder og 67 år!!
Avatar billede -simon- Nybegynder
30. maj 2002 - 19:54 #3
hvorfor bliver ens spørgsmål altid spanket med dumme og ukvalificerede svar ? (kunne godt være at nogen havde stødt på en artikel mht spørgsmålet)
Avatar billede cbp Nybegynder
30. maj 2002 - 19:55 #4
Ifølge Mike's Hardware kommer den i første kvartal 2003:

http://freespace.virgin.net/m.warner/Roadmap2003.htm
Avatar billede realsource Nybegynder
30. maj 2002 - 19:55 #5
Der kommer en 3 GHZ CPU til næste år...
Avatar billede limemedia Nybegynder
30. maj 2002 - 19:56 #6
stødte på en test forleden, hvor et overclocking site havde trykket en P4 op på 3.1 GHz... Men officelt, no idea
Avatar billede werd Nybegynder
30. maj 2002 - 19:57 #7
tag en joke!!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. maj 2002 - 19:59 #8
-simon-, der afskar du dig selv fra fremtidig hjælp fra min side. At kalde mit svar for "dumt og ukvalificeret" gør mig gal... Jeg VED rent faktisk hvad jeg taler om. Søgte du artikler, skulle du have formuleret det i dit spørgsmål.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. maj 2002 - 20:00 #9
(hermed en opfordring til ikke at svare på dette spørgsmål. Spørger tager øjensynligt ikke svarere seriøst)
Avatar billede werd Nybegynder
30. maj 2002 - 20:00 #10
>>nanoq
tror det var mig han talte til
Avatar billede -simon- Nybegynder
30. maj 2002 - 20:01 #11
nanoq >> Det hjælper mig ikke at tyve mennesker siger en gang i fremtiden... argumentation fx links er da det mindste man kan kræve fra et svar
Avatar billede -simon- Nybegynder
30. maj 2002 - 20:02 #12
Takker for svar, cbp ! :)
Avatar billede realsource Nybegynder
30. maj 2002 - 20:03 #13
Hmm endnu en bruger der ikke skal hjælpes fremover...
Vi er et par stykker som kommer med et MEGET sandsynligt svar og det at du bare afviser spg. ville ikke få folk til at hjælpe dig fremover...
Bare noget til eftertanke!!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. maj 2002 - 20:10 #14
En klog mand har engang sagt: Det er svært at spå. Specielt om fremtiden.

Sådan er det også med udgivelsestid på hardware. Det ligger jo netop IKKE fast hvornår den ryger på markedet. Derfor kan man kun "spå" ud fra de gældende tendenser - og de hedder netop fordobling pr. 1,5 år.

Men nevermind... jeg er ude af her...
Avatar billede retaxes Nybegynder
30. maj 2002 - 20:28 #15
hvorfor spørger du om hvornår 3Ghz CPU kommer, har du tænkt dig at anskaffe dig så snart den kommer, og kan dit grej overhovedet leve op til de krav der stilles til afviklingen af den?
Avatar billede -simon- Nybegynder
30. maj 2002 - 21:03 #16
retaxes, jeg planlægger bare hvornår jeg skal købe cpu'en og hvilket bundkort osv jeg skal have, må tiden vise
Avatar billede retaxes Nybegynder
30. maj 2002 - 21:08 #17
ok, følg med på nettet, de skal nok råbe højt om hvornår den kommer.
Ellers står det nok i Alt om data på et tidspunkt, de plejer at være godt orienteret
Avatar billede anders26 Nybegynder
30. maj 2002 - 23:00 #18
Der er da kommen en 5 GHz
Avatar billede jelzin101 Praktikant
30. maj 2002 - 23:01 #19
jeg gætter på at den kommer inden november.
Avatar billede -simon- Nybegynder
30. maj 2002 - 23:10 #20