Avatar billede bodeadly Nybegynder
30. maj 2002 - 17:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

People Finder

Hejsa Alle sammen.
Jeg vil høre om der er nogen der kender en portal hvor man kan søge på navne, emailadresser eller telefonNr osv. på folk i udlandet. Det skal være GRATIS, man kan sagtens finde BaggrundsTjek maskiner men det koster en formue.

På Forhånd Tak

BO
Avatar billede bufferzone Praktikant
30. maj 2002 - 19:00 #1
Der findes ikke en portal, men mange forskellige, der variere fra land til land. Disse portalers popularitet er af varierende styrke, der kan være god dækning i et land og dårlig i et ander.
Generelt kræver alle portalerne tilmelding fra dem der er optaget i dem. D.V.s, du kan kund finde personer, der har tilmeldt sig

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk
Avatar billede bodeadly Nybegynder
30. maj 2002 - 21:59 #2
tak for svaret og forklaring men det gir vel ikke nogle point når du ikke kommer et egentligt svar.
Avatar billede bufferzone Praktikant
30. maj 2002 - 22:10 #3
Nu interessere point mig ikke overhoved, man normalt gives point selv om man ikke får det svar man ønsker, det er jo ikke svarens skyld at man spørger om noget der ikke kan lade sig gøre. Jeg har dog overhoved intet problem. Hvis bare du ved mere nu end før du stillede spørgsmålet er jeg tilfreds
Avatar billede bodeadly Nybegynder
31. maj 2002 - 13:52 #4
Du har jo fuldstændig ret og det sidste indlæg synes jeg skal belønnes. Jeg håbede bare på der ville være andre der ville følge op når pointene ikke var afgivet. Tak igen igen...
Avatar billede bodeadly Nybegynder
31. maj 2002 - 13:52 #5
LOL