Avatar billede beldring Nybegynder
30. maj 2002 - 16:55 Der er 140 kommentarer og
1 løsning

SÅ tager vi den!

Nu har jeg snart fået nok!

Jeg kunne godt tænke mig at få en debat igang angående de bruger, som har 2000 point, og ikke har svaret på et eneste spørgsmål! ... Kan det virkelig være rigtigt at de bare kan komme herind, og finde færdige løsninger uden selv at yde noget???

-Det mener jeg BESTEMT ikke det kan være, men hvad mener i?

seraphiel>>>
Hvis du vil diskutere, så gør det herinde!

Jeg henviser lige hertil:
http://www.eksperten.dk/spm/218361
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 16:57 #1
lol .. .oO(Du er virkelig en spade)

Og det kan jeg godt sige til dig når jeg står overfor dig..
Avatar billede beldring Nybegynder
30. maj 2002 - 16:58 #2
seraphiel
hehe ... din IQ må ligge i nærheden af de 3 !!!
/Beldring
http://www.musikviden.dk
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 16:59 #3
Tak for rosen.. Du ved vel ikke hvad IQ står for.. ;)
Avatar billede ducks Nybegynder
30. maj 2002 - 16:59 #4
Ang. "Kan det virkelig være rigtigt...", hvis det ikke er fordi du mener rimeligt? Så er det jo bare at finde et besvaret spm. :) Hvorfor skulle man ikke kunne få lov til det? Jeg synes bare personligt, det er sjovere hvis man deltager lidt i hvad der sker og dermed også hjælper andre.
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 16:59 #5
Intelligence Quotient. .For ikke at jeg skal lyde dum når han har fundet ud af det
Avatar billede beldring Nybegynder
30. maj 2002 - 16:59 #6
Tror du Eksperten.dk er et sted hvor du skal spilde smart??? Fordi så synes jeg at det billede du har postet her passer perfekt!
http://www.fotx.net/seraphiel
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
30. maj 2002 - 17:00 #7
Jeg vil da godt fortælle at holdnings fra admins side er at brugere der kun har stået og samlet point bør deaktiveres. Dog er det et prekært spørgsmål. F.eks oprettede en af mine tidligere kollegaer et spørgsmål i går og han har 1700 fordi han kun bruger eksperten ganske sjældent.

/Nikolaj
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 17:00 #8
Jeg kan lige så godt spille smart når du faktisk opretter et spm. til ære for mig.. ;)
Avatar billede michael-k Nybegynder
30. maj 2002 - 17:01 #9
Syntes da det er helt i orden. Tror nogle går for meget op i de point, de personer der ikke svare på nogle spøgsmål er sikkert total ligeglad om de får point eller ikke. At de så måske ligger over dig kan enlig være lige meget ikke ?
Dette er et hjælpe community, har du ikke noget at bidrage med men bare vil hjælpes er det vel fint. Må så bare håbe at personen engang bliver så dygtig at han/hun kan begynde at hjælpe.
Avatar billede initializing Nybegynder
30. maj 2002 - 17:01 #10
Seraphiel: Nej jeg kan ikke være ligeglad.
Jeg er satme snart ved at være godt træt at dig!

Dvs. at jeg bare kan oprette ca. 100 brugere og så bare lade dem stå. Så kan man jo altid skifte når der ikke er flere point på en af dem? Så når der heller ikke er flere point på bruger nr. 2 skifter man til den 3. osv. Ogf sådan fortsætter det så når en bruger er 'ladt op'

-Martin
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 17:02 #11
initialing - Nej, for man må ikke have flere brugere.. ;)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
30. maj 2002 - 17:02 #12
om de har svaret eller ej, så er de berettiget til hjælp som alle andre, de har jo ikke gjort noget der modstrider ekspertens regler.
Med hensyn til færdige løsninger, så er det jo de andre brugere der selv vælger om de vil hjælpe eller ej, jeg er klar over at grundideen med Eksperten er hjælp, og ikke færdigløsninger, men det er stadig brugerne der skal være med til at opretholde de "retningslinier" ved information, ikke diskution

ztyxx / CoAdmin

P.S. hold lige tonen drenge
Avatar billede beldring Nybegynder
30. maj 2002 - 17:02 #13
michael-k>>>
Du har misforstået mig!
Jeg siger ikke at det irriterer mig at de har point, men derimod at de får løsninger uden at hjælpe andre, som helt klart er meningen med Eksperten.dk

Nikolajdu>>>
Jeg er da glad for at være enig med admin!  :)
Avatar billede initializing Nybegynder
30. maj 2002 - 17:03 #14
Michael-K: De personer som ikke svare på spørgsmål viser jo ingen 'respekt'. De giver jo ikke Eksperten.dk noget igen. Hvis man KUN opretter spørgsmål så 'misbruger' man jo E.dk på en måde :)

Hvilket ikke kan være rigtigt!
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 17:04 #15
initializing - "Jeg er satme snart ved at være godt træt at dig!"

Hvad mener du med det ? Jeg er bare lidt mere retfærdig end jer regel-ryttere
Avatar billede initializing Nybegynder
30. maj 2002 - 17:05 #16
Det er ikke første gang jeg har set dig i sådan et spørgsmål... Det er det jeg mener..
Avatar billede michael-k Nybegynder
30. maj 2002 - 17:06 #17
okay må indrømme at jeg ikke lige kan følge jer.
Men det med man har en bruger der står og samler point kan man jo udleve ved at slette en bruger der ikke er blevet brugt i 3 måneder feks.
Men at folk skal svare kan jeg ikke se, måske bare mig :)
Avatar billede beldring Nybegynder
30. maj 2002 - 17:07 #18
seraphiel>>>
Jeg har lige siddet og læst dine spørgsmål igennem, og det er da utroligt hvad du bruger Eksperten.dk til!
Jeg kan f.eks. nævne:
http://www.eksperten.dk/spm/200929
Avatar billede initializing Nybegynder
30. maj 2002 - 17:07 #19
Og det er heller ikke altid du har snakket lige pænt!

Tag nu bare f.eks.d et nyoprettede http://www.eksperten.dk/spm/218361

Kommentar fra seraphiel
_
initializing - Kan du ikke være FUCKIN' ligeglad !?
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 17:08 #20
beldring - Er det ikke pænt ? Det har faktisk noget med IT at gøre.. ;)
Avatar billede initializing Nybegynder
30. maj 2002 - 17:08 #21
Beldring: Seraphiel har vel også en DEL spørgsmål til 0 points i fri kategori :) Mener for nyligt at en bruger blev lukket pga. at det!
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 17:09 #22
initializing - Jeg mente da hvad jeg sagde
Avatar billede beldring Nybegynder
30. maj 2002 - 17:09 #23
seraphiel>>>
Jeg kan kun henvise til min første kommentar!
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 17:09 #24
initializing - Og sjovt nok har jeg ikke oprettet nogen efter det
Avatar billede beldring Nybegynder
30. maj 2002 - 17:09 #25
initializing>>>
ja!  :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
30. maj 2002 - 17:09 #26
ahhh stop nu  troede vi skulle have en ordentlig debat. dette er jo mere en person forfølgelse.  Kan i ikke tage den en anden gang. Eller få en coadmin til at kigge på hans spørgsmål, så kan han jo bestemme hvad der skal ske
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 17:10 #27
michael-k - Tak
Avatar billede initializing Nybegynder
30. maj 2002 - 17:11 #28
Michael-K: Hvem siger at jeg snakker til alle sammen? Jeg startede jo allerede med at lægge ud med:

Seraphiel: Nej jeg kan ikke være ligeglad.
Jeg er satme snart ved at være godt træt at dig!
Avatar billede beldring Nybegynder
30. maj 2002 - 17:12 #29
michael-k>>>
JO! ... jeg er sgu' enig med dig!
Og for at vende tilbage til debatten:
Admin har skrevet dette i information:

"Vi beskæftiger os med udveksling af viden på kryds og tværs, mellem mennesker og virksomheder indenfor IT. Eksperten er kendetegnet ved et højt fagligt niveau hvor de fleste, viden til trods, har mulighed for at lære noget."

-Han siger tydeligt i starten: "Vi beskæftiger os med UDVEKSLING af viden" ... det er præcis mit punkt!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
30. maj 2002 - 17:13 #30
Så må jeg da vidst hellere uddybe det endnu en gang inden i farer i totterne på hinanden... ;-)

Nej en bruger behøver ikke at svare på spørgsmål for at være på eksperten, men omvendt må en bruger heller ikke være inaktiv og derved stå og samle point. Dette er en individuel vurdering og ikke altid ligetil at finde ud af, så den er svær.

Forslaget om at deaktivere brugere efter 3 eller 6 måneders inaktivitet har været oppe før og er blevet afvist af admin af netop samme grund - Hvem har rent mel i posen og hvem har ikke.

/Nikolaj
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 17:13 #31
beldring - vi får sgu heller ikke megen vide ud af det her !
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 17:13 #32
viden *
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 17:15 #33
beldring & initializing - Dette er ikke for at genere nikolajdu, men se lige her http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=nikolajdu&option=22

Det er ikke kun 'normale' brugere der opretter 1-points-spm.
Avatar billede beldring Nybegynder
30. maj 2002 - 17:15 #34
Nikolajdu>>>
Det lyder lidt svagt! ... Med en så stor side som Eksperten.dk må der da være noget imod det!!! ... Jeg troede faktisk også at det var derfor vi fik coadmins!
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 17:15 #35
0-points mente jeg
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 17:15 #36
beldring - Du troede forkert..
Avatar billede ducks Nybegynder
30. maj 2002 - 17:16 #37
Seraphiel: Han skal heller ikke bruge et svar på de spm!
Avatar billede beldring Nybegynder
30. maj 2002 - 17:16 #38
seraphiel>>>
Der er STOR forskel på hans, og dine indlæg! ... men glem det nu, og lad os vende tilbage til debatten!
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 17:16 #39
ducks - Skal jeg det ?
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 17:17 #40
beldring - Du mener "Lad os vende tilbage til Lad-Os-Alle-Nakke-Seraphiel"
Avatar billede michael-k Nybegynder
30. maj 2002 - 17:17 #41
tror mere at admin afviser at slette en bruger  da det ser godt ud af have 30.000 brugere eller sådan noget på sit site. Tror sagtens man kunne slette de første 15.000-20.000 brugere uden nogle blev sure over det. :)
Avatar billede initializing Nybegynder
30. maj 2002 - 17:17 #42
I spm. http://www.eksperten.dk/spm/218361

Kommentar fra seraphiel
_
Hvert 3. spm jeg kommer ind i omhandler et eller andet i enten finder ulovligt eller mod Ekspertens regler ! Det er for meget !

Så Seraphiel siger du at vi abre skal være PISSE HAMRENDE LORTET ligelgade med de regler eller hvad? Det lyder det da til!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
30. maj 2002 - 17:18 #43
seraphiel - Jeg vil da gerne kommentere dig helt for mig selv. Du skal simpelthen vænne dig til at der rent faktisk er regler og også nogen til at håndhæve dem - I stedet for konstant at beklage dig - Du har ikke meget at have det i!! Jeg forstår helt fint hvis folk er trætte af dit brok - Det er jeg rent faktisk også selv.

Alle brugere har sådan set en pligt til at anmelde alle former for misbrug - Det er den eneste måde eksperten kan fungere på. 12 co-admins kan ikke klare flere tusinde spørgsmål om ugen - Det er der kun en gruppe der kan - Nemlig brugerne selv.

/Nikolaj
Avatar billede beldring Nybegynder
30. maj 2002 - 17:18 #44
seraphiel stop nu!!! ... du kan bare ikke stoppe ... lad det ligge... jeg har lige taget mig selv i at synke ned på dit plan, hvilket jeg ikke har lyst til!

Er der nogen som har lyst til at svare på mit indlæg til DEBATTEN?
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 17:18 #45
initializing - Nej, jeg følger skam reglerne.. Jeg synes det er for meget at i SKAL finde noget forkert i et spm.
Avatar billede ducks Nybegynder
30. maj 2002 - 17:18 #46
Kan i ikke tage jeres personlige debat på #Eksperten (i mIRC på Quakenet)
Avatar billede initializing Nybegynder
30. maj 2002 - 17:19 #47
Seraphiel: Nej men hans er tilgengæld SERIØSE hvorimod dine f.eks. ser sådan her ud http://www.eksperten.dk/spm/200929

Kan du se det bette ven?
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 17:19 #48
initializing - Kan du se at en Coadmins faktisk har svaret på det, bette ven ?
Avatar billede beldring Nybegynder
30. maj 2002 - 17:20 #49
initializing>>>
Lad os droppe ham, og koncentrere os om selve debatten ...
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 17:21 #50
nikolajdu - TROR DU IKKE JEG ER TRÆT AF DET HER !?

-Det er sgu for meget at ALLE går imod mig på denne måde pga. det her ! Vi ville få meget mere af den såkaldte viden ud af at folk lod være med at kommentere i spm. de er sure over !
Avatar billede beldring Nybegynder
30. maj 2002 - 17:22 #51
mener du ligesom du gjorde før, eller gør nu? ... som jeg har sagt 4 gange DROP DET! ...
Avatar billede initializing Nybegynder
30. maj 2002 - 17:23 #52
Seraphiel: Det er bl.a. noget jeg synes er et minus ved CA's... De burde kunne finde ud af hvornår et spørgsmål er fuldstændigt underligt og ligegyldigt.

Og som:
Kommentar fra ducks
_
derfor bruger man normalt ikke den slags spm.
det må du få din mor til at svare på :) lol

SÅ SPØRG DA DIN MOR OM SÅDAN NOGET LORT!
".....Faaarr hvorfor skal jeg altid skide 2 gange om dagen??? JEG VIL IKKE SKIDE 2 GANGE OM DAGEN KUN ½ !!!!"

Fatter du det?
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
30. maj 2002 - 17:24 #53
beldring>

LOL - "højt fagligt niveau" - tænk at man skulle høre det citat fra dig :) Se blot på dette spørgsmål og det spørgsmål det udspringer fra.
Avatar billede initializing Nybegynder
30. maj 2002 - 17:24 #54
Seraphiel: Nok fordi du har en forkert indstilling!?
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 17:24 #55
initializing - Fatter du noget ?
Avatar billede beldring Nybegynder
30. maj 2002 - 17:25 #56
startfirma>>>
Hvornår har jeg sagt "højt fagligt niveau" ???
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 17:25 #57
initializing - Hvad hvis jeg mener det samme om dig ?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
30. maj 2002 - 17:25 #58
seraphiel - Den her : "folk lod være med at kommentere i spm. de er sure over !"

Den må du sgu have copy/pastet fra en anden for det har på intet tidspunkt været din politik.

/Nikolaj
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
30. maj 2002 - 17:26 #59
Iøvrigt så har I vel ikke haft sidste skoladag endnu. Har I ikke andet at lave end at diskutere en episode hvor kritikken af den intet har på sig :)
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 17:26 #60
nikolajdu - Hvad nu hvis jeg kommer med "Man har et standpunkt til man ta'r et nyt"

Det har hele tiden været min 'politik'
Avatar billede initializing Nybegynder
30. maj 2002 - 17:26 #61
Seriaphiel: Den må du da ha' lov til at ha' og gerne skrige vidt omkring dig med den. Jeg kan og gidder ikke prøve at ændre din mening men kun din opfattelse.
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
30. maj 2002 - 17:27 #62
beldring>

Kommentar fra beldring
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
30. maj 2002 - 17:27 #63
seraphiel - Det lyder jo dejligt at du har ændret mening. Så regner jeg 110% med ikke at se mere brok til højre og venstre fra dig af.

Tak og god dag.

/Nikolaj
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 17:27 #64
Wow.. Someone joins me.. *Sighs*
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 17:28 #65
nikolajdu - Vi sidder og rigtig er smarte med vores status lige nu gør vi ikke ?
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 17:28 #66
gør=er
Avatar billede beldring Nybegynder
30. maj 2002 - 17:28 #67
startfirma>>>
Det er jo et citat fra admin ...!!! ... desuden mener jeg at det du gør nu, er det samme som du brokker dig over jeg gør!
Avatar billede initializing Nybegynder
30. maj 2002 - 17:29 #68
Startforma.dk: Du skulle vist ikke ha' noget at sige her!

Din første bruger hed Lawyer, du rykkede pointsene over på StartFirma.dk... Den gik i 'kage' Du optjerner en del point på brugeren StartFirma men så finder ud ud af at StartFirma.dk virker alligevel og overføre IGEN points hvilket er IMOD reglerne...

Så hvad med at du blander dig lidt udenom da du tydeligvis ikke har læst reglerne?
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
30. maj 2002 - 17:31 #69
initializing>

Jeg er blevet anmeldt HVER gang, og jeg har anmeldt mig selv HVER gang. Da jeg ikke er slettet eller har fået anmærkninger fra admin har jeg tilsyneladende fulgt reglerne. Hvad er det lige du ikke forstår ;)
Avatar billede initializing Nybegynder
30. maj 2002 - 17:32 #70
Du har haft en snak med CA's og vist også Admin. Så tror du ikke at du skulle passe lidt på?
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 17:33 #71
nikolajdu, beldring & initializing - Jeg kan virkelig ikke se det her fører nogen steder hen.. Man prøver at være lidt menneskelig, men Eksperten.dk er åbenbart kun for folk der formulerer sig fantastisk og er perfekte .. Jeg vælger at lade det stå, og kommenterer selvfølgelig hvis en af jer har noget at indvende
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
30. maj 2002 - 17:33 #72
beldring>

Jeg synes bare det er sjovt at du skaber dig i de her indlæg, og citerer ord som "højt fagligt niveau". Var det ikke bedre at erkende at brugeren mp3-afspiller ikke handler mod reglerne, og at du fremover skulle undgå at skabe dig i indlæg hvor du ikke forsøger at bidrage positivt. I det her spørgsmål er vi alle undskyldt. Det handler jo netop om brok :D
Avatar billede beldring Nybegynder
30. maj 2002 - 17:34 #73
Startfirma>>>
Du påstår tilsyneladende at jeg er på et "lavt fagligt niveau", men hvad kan man så sige om en man som dig???

Du brokker dig over at jeg brokker mig, for derefter at poste 5 indlæg, hvori du gør præcis det samme som jeg gør!?
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
30. maj 2002 - 17:34 #74
Initializing>

Jeg har ikke haft andet snak end det du ser her på eksperten!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
30. maj 2002 - 17:34 #75
seraphiel - Jo jeg spiller nk lidt smart, men du fik faktiskogså at vide at jeg er rimeligt træt af dit konstante pladder.

Har du overvejet at du så skal stoppe nu? Jeg er lige i humør til at give dig tørt på - for til sidst at slette dig og jeg har holdt godt øje med dig i et stykke tid - Du har jo også lidt fortid med 2 de andre brugere registreret på din maskine, men det skal vi vel ikke tale om nu....

/Nikolaj
Avatar billede initializing Nybegynder
30. maj 2002 - 17:35 #76
Du er blevet kontaktet er CA's.
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 17:35 #77
nikolajdu - Ved godt at EN bruger er registreret her.. Min bedste ven Frank.. Den anden må du liiige fortælle mig om tak..
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
30. maj 2002 - 17:36 #78
Beldring>

Jeg påstår ikke at du generelt har et fagligt lavt niveau. Jeg anser dig skam som en dygtig kapacitet her på eksperten. Jeg synes bare at du skulle prøve at blive på niveau, også selv om du ikke gider at hjælpe en bruger der efter dit eget subjektive skøn ikke burde være på eksperten.
Avatar billede initializing Nybegynder
30. maj 2002 - 17:36 #79
Nikolaj: Det vil jeg da gerne snakke om :) Hvad hedder de 2 ekstra, opsparings kontoer barnet render rundt med?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
30. maj 2002 - 17:36 #80
Og var der noget med regelrytteri, så har jeg da ikke glemt den her...

http://www.eksperten.dk/spm/216599
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
30. maj 2002 - 17:37 #81
initializing>

Jeg er ikke blevet kontaktet af nogen som helst vedr. det du hentyder til!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
30. maj 2002 - 17:38 #82
seraphiel og initializing - Nej tak ikke mere. Jeg er en gammel sur og tvær co-admin, som spilder min tid lige nu.

Nu går jeg ud og køber noget slik til at trøstespise med.

:))

/Nikolaj
Avatar billede beldring Nybegynder
30. maj 2002 - 17:38 #83
Startfirma>>>
Hvis du nu læste spørgsmålet, har dette intet med mp3-afspiller at gøre!
Dette er en debat om, hvorvidt det burde være muligt!

Seraphiel>>>
Det med at du prøver at være flink på Eksperten.dk kommer virkelig til udtryk i denne kommentar:  "Kan du ikke være FUCKIN' ligeglad !?" !!!
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 17:38 #84
initializing - Nu slapper du lige af.. Hvem siger det er mine konti ?
Avatar billede qubi Nybegynder
30. maj 2002 - 17:38 #85
jeg kan ikke andet end at give beldring ret...
han er sgu den eneste af jer der kan argumentere ordentligt.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
30. maj 2002 - 17:39 #86
gubi - Du glemmer at jeg er den eneste der ent faktisk har svaret på spørgsmålet og derfor har fortjent æren og de 0 point :))

Over og ud du.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
30. maj 2002 - 17:40 #87
Men jeg har desværre glemt at svare og fremstår nu som dagens værste spammer - Se det jo skidt.
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 17:40 #88
nikolajdu - Du skal fandeme ikke sige jeg har flere brugere og så ikke fortælle hvad de hedder!
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
30. maj 2002 - 17:40 #89
Beldring>

Jeg kan ikke tro du siger at dette ikke har noget med brugeren mp3-afspiller at gøre når du selv netop henviser til det spørgsmål, og hvor problemstillingen der er den samme som her :)
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 17:41 #90
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=qubi&option=24

NU ER DET FANDEME TIL GRIN!! *LOOOOOOOOOOOOOOL*
Avatar billede beldring Nybegynder
30. maj 2002 - 17:42 #91
jeg brokker mig ikke over ham i dette sp. Jeg henviser til en debat!
Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
30. maj 2002 - 17:42 #92
seraphiel>>> Du opfører dig som en eller anden 5. klasses pubertets-unge....! Ret ryggen, tør øjnene og spis en kiks....
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 17:43 #93
migigenigenigenigen - Det gør beldring ikke ? Se ham engang !
Avatar billede beldring Nybegynder
30. maj 2002 - 17:43 #94
seraphiel>>>
Han tilkendegiver sig da idet mindste!
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 17:44 #95
beldring - Vil De venligst definere "tilkendegiver" ?
Avatar billede initializing Nybegynder
30. maj 2002 - 17:44 #96
Gubi: Har jeg ikke argumenteret ordenligt? :D
Avatar billede beldring Nybegynder
30. maj 2002 - 17:44 #97
slå op i en ordbog!
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 17:45 #98
beldring - Jeg ved sgu da godt hvad det betyder din el-spade!
Avatar billede beldring Nybegynder
30. maj 2002 - 17:45 #99
initializing>>>
Der står sgu' da qubi  og ikke gubi  :)
Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
30. maj 2002 - 17:45 #100
*LOL*!!!

Nu har seraphiel lige gjort sig selv til grin, IGEN!!! hæhæ
Avatar billede beldring Nybegynder
30. maj 2002 - 17:46 #101
seraphiel>>>
Jeg synes du skulle smutte, og komme igen når du er blevet tør bag ørene!
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
30. maj 2002 - 17:46 #102
beldring>

At denne debat intet har med brugeren mp3-afspiller at gøre er jo tåbeligt. Se bare alt det spam du postede der sammenholdt med dit spørgsmål her. Der går da på nøjagtig det samme, og du oprettede dette spørgsmål i protest efterfølgende. Det kan du ikke løbe fra!
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 17:46 #103
beldring - Siger du .. En 18-årig idiot der åbenbart ikke har andet at lave end at finde en der er yngre end dig og svine ham til
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
30. maj 2002 - 17:47 #104
seraphiel - Slut nu for pokker - I bliver ikke enige og du har vidst noget læsning du skal have foretaget.

"Alle brugere skal forsøge at svare med så konkret og brugbart et svar som overhovedet muligt. Useriøse svar eller kommentarer er "støj" for os alle, og ikke mindst til gene for den person, som til tider under tidspres, har brug for hjælp."

http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 17:47 #105
migigenigenigen - Og du sidder og er passiv ?
Imbecile..
Avatar billede beldring Nybegynder
30. maj 2002 - 17:48 #106
Nikolajdu>>>
Du kan ligeså godt droppe det  :)  -jeg har sagt det til ham 8 gange nu, men han vil åbenbart blive ved, med kommentarer som f.eks:
"beldring - Jeg ved sgu da godt hvad det betyder din el-spade!"
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 17:48 #107
nikolajdu - Du vil ikke mene at det beldring lavede i det spm. var andet end støj ?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
30. maj 2002 - 17:49 #108
Beldring jeg så det godt. Venter lige på en kommentar.
Avatar billede initializing Nybegynder
30. maj 2002 - 17:49 #109
Nikolaj: Vidsted u ikke var hoppet af :)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
30. maj 2002 - 17:49 #110
nikolajdu>

Den regel har vist ikke ret meget på sig i dette spørgsmål hvis du læser selve spørgsmålet :) Spørgsmålet ligger op til diskussion :)
Avatar billede beldring Nybegynder
30. maj 2002 - 17:53 #111
startfirma>>>
Ja, men ikke en privat diskussion med seraphiel!
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 17:54 #112
beldring - Det gør du det til når du skriver mit navn i spm.
Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
30. maj 2002 - 17:55 #113
seraphiel>>> Hæhæ.. jeg sidder ikke og er passiv.. jeg sidder her og griner af dig! Men nu skal jeg lave mad, så hygge dér :D *GG*
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 17:56 #114
migigenigenigen - Du er også til at grine af, med spydige kommentarer .. Du har jo intet at kommentere med
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
30. maj 2002 - 17:56 #115
danscape>

Du er jo af alle den mest useriøse bruger herinde :)
Avatar billede initializing Nybegynder
30. maj 2002 - 17:57 #116
Seraphiel: Det e rvist ikke kun Beldring, Nikolajdu og mig der synes du er ved at være lidt for belastende!
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 17:57 #117
Hvem er danscape ?
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 17:57 #118
initializing - Det er åbenbart heller ikke kun mig der synes i er belastende !
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
30. maj 2002 - 17:58 #119
Beldring tog fat i en diskussion og at det udvikler sig til ballade går jeg ikke ud fra var hensigten fra starten af.

Startfirma - Ja diskussion ikke ballade og stenkast.
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
30. maj 2002 - 17:58 #120
Nå, jeg vil trække mig. Det her er en diskussion hvor nogen prøver at hæve sig over andre skyndt de netop havde ødelagt et tilligere spørgsmål.
Avatar billede initializing Nybegynder
30. maj 2002 - 17:58 #121
Gad vide hvad mine hakkebøffer siger til det?

Skal spise nu men i'll be back :)
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 17:59 #122
I wont .. Bunch o' morons
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 17:59 #123
Jeg skrider herfra, i må ha' det !
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
30. maj 2002 - 18:00 #124
Mht danscape:

http://www.eksperten.dk/coadmin/u_admin.phtml

Anmeldelse lukket : 22/05-2002 17:09
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
30. maj 2002 - 18:02 #125
seraphiel - Nu har jeg hørt rigeligt mudderkastning. Du har fået det at vide så mange gange og ikke bare her. Din bruger deaktiveres og så ses vi når du har lært din lektie og forstået hvordan man bruger et forum :))

/Nikolaj/coAdmin
Avatar billede sunkist Nybegynder
30. maj 2002 - 18:03 #126
Glemte I ikke, at spørgsmålet var:

"Jeg kunne godt tænke mig at få en debat igang angående de bruger, som har 2000 point, og ikke har svaret på et eneste spørgsmål! ... Kan det virkelig være rigtigt at de bare kan komme herind, og finde færdige løsninger uden selv at yde noget???

-Det mener jeg BESTEMT ikke det kan være, men hvad mener i?"

Det her gik vist mere ud på at jage hinanden......! :/

Jeg ville gerne høre jeres mening om selve spørgsmålet.

Jeg giver beldring lidt ret i det han siger, men også kun lidt ret. :)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
30. maj 2002 - 18:06 #127
Hmm...  at slette seraphiel er sq ikke rimeligt. Beldrings niveau har været præcist det samme, og vi andre skal heller ikke gøre os for gode. Men at slette en bruger der nu er stoppet..hmmm  UNDERLIGT!!!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
30. maj 2002 - 18:15 #128
Startfirma - som allerede sagt så har jeg holdt øje med ham i længere tid og der har været alt for meget pladder. Han har fået et utal af løftede pegefingre og så sent som i dette spørgsmål lykkedes det ham ikke på utallige opfordringer at stoppe sit skidt og kanel.

Når det kommer til Beldring, så er problemstillingen jo omvendt. Han opretter et spørgsmål i frustration over inaktive brugere, men bliver straks "flamet" af stor-spammeren.

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
30. maj 2002 - 18:16 #129
sunkist - Som allerede skrevet så er det en svær sag.

I Flash havde vi i tidernes morgen AllanDK - Han har besvaret masser af spørgsmål, men gør det ikke længere - Nu opretter han kun spørgsmål - For ikke at tale om Jumper, OleBole og Makse. De har alle ydet deres, men er nu mere eller mindre inaktive - Men gør det nogen forskel?

Et pænt stykke af min tid på Eksperten oprettede jeg selv det ene efter det andet spørgsmål uden at yde den mindste hjælp - Jeg vidste nemlig ikke meget bedre.

Nogle brugere opretter sig på eksperten får lidt hjælp og glemmer så alt om det igen. Da jeg i sin tid oprettede mig som bruger brugte jeg slet ikke eksperten på nogen måder, men sad bare og lurede i spørgsmål. Efter ca 3 måneder begyndte jeg at spørge og 3 måneder senere at svare. Der gik altså ca ½ år inden jeg overhovedet begyndte at bruge eksperten som du/i gerne ser det.

Det er netop det der er hovedårsagen til at inaktive brugere kan være svære at slette.

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
30. maj 2002 - 18:16 #130
Bare lige for at vende tilbage til sagens kerne....
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
30. maj 2002 - 18:19 #131
Hvis man kigger i http://www.eksperten.dk/spm/218361 så beskriver mp3 gutten lige præcis en anden problemstilling - Han har ikke haft adgang til Inet et stykke tid og det må vel være en ok grund til ikke at kunne deltage på eksperten.

/Nikolaj
Avatar billede codie Nybegynder
30. maj 2002 - 18:24 #132
nikolajdu - Jeg har Franks kode, og bruger lige denne bruger til denne besked..

Gider du lige hoppe på ICQ så jeg kan snakke med dig ?

/Seraphiel

Og nej, jeg har ikke kørt dobbeltbruger, det her er Franks.. Gemt password
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
30. maj 2002 - 18:28 #133
Jeg kan ikke komme på Icq lige nu for jeg er ikke ved min egen computer. Anyway er det for at kaste mere mudder så regn med at jeg lukker ørene og smider dig på ignore - En god og saglig diskussion finder jeg dog helt i orden.

/Nikolaj
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
30. maj 2002 - 18:33 #134
Jeg har heller ikke kompetence til at slette brugere. Jeg synes bare at der var mere end 1 der gik langt over stregen.

Men jeg bakker op om din beslutning da jeg så absolut støtter co-admin ordningen.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
30. maj 2002 - 18:42 #135
Jeg indrømmer gerne at jeg selv blev noget grovere end jeg normalt forsøger at være. Dog så har alle en tærskel og jeg så min overskredet endda mange gange.

Anyway - Tak :)

/Nikolaj

P.s I kan jo bare kigge nogle af de gamle spørgsmål jeg deltager i igennem, så kan i finde nogle rigtigt store svinerier fra min side - Men, vi må jo alle lære på den ene eller den anden måde - Forhåbentligt har jeg nu brændt det værste krudt af for nu.
Avatar billede beldring Nybegynder
30. maj 2002 - 19:01 #136
startfirma>>>
Foreslår du at min bruger deaktiveres?
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
30. maj 2002 - 19:51 #137
Beldring>

Nej, jeg foreslog at ingen deaktiveres :) Men co-admin har taget en beslutning og den støtter jeg.
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
30. maj 2002 - 19:53 #138
Sunkist>

Jeg svarede på det spørgsmålet i det link Beldring henviser til:

Svar fra startfirma.dk
Avatar billede beldring Nybegynder
31. maj 2002 - 11:05 #139
Nikolajdu>>>
Har du fået talt med seraphiel???
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
31. maj 2002 - 11:07 #140
Vi har haft kontakt. :)
Avatar billede beldring Nybegynder
31. maj 2002 - 11:11 #141
:)  -Lukker her, da der tilsyneladende ikke er mere i debatten!