Avatar billede rosgaard Nybegynder
30. maj 2002 - 15:30 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

vedr brænding af film

jeg vil kan ikke finde ud af brænde film ned på cd'er, da de film jeg har er for store.....
Hvad skal man gøre
Mit brænderprogram hedder NERO
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 15:32 #1
Du skal have fat i nogle større CD'er .. Prøv evt. med 80-minutters
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
30. maj 2002 - 15:33 #2
Du kan også prøve at klippe dem med virtualdub
http://www.digital-digest.com/dvd/downloads/virtualdub.html

- Rod
Avatar billede convi Nybegynder
30. maj 2002 - 15:34 #3
Nogen gange kan man også zippe dem ned, det giver dog ikke ret meget, men sommetider nok til at de kan være på cd'en.
Avatar billede rosgaard Nybegynder
30. maj 2002 - 15:34 #4
det har jeg prøvet....
Avatar billede engberg Juniormester
30. maj 2002 - 15:39 #5
Er filen måske omkring 720MB ?
Så er det måske en VCD (kan gøres i Nero) eller en SVCD du skal lave med den...
Desværre har jeg ikke et program der kan klare SVCD'er
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
30. maj 2002 - 15:48 #6
Nero kan nu også klare svcd...

Rosgaard> du bliver nok lige nødt til at uddybe. Har du en divx eller andet som du skal have smidt ud som en VCD/SVCD, eller har du bare en datafil der er over 700MB som du vil have ud på en cd?

- Rod
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
30. maj 2002 - 16:41 #7
90min. cd'er findes også
mr. platinum har lavet nogle - men din brænder skal understøtte overbrænding