Avatar billede mandogmus Nybegynder
30. maj 2002 - 15:18 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Jeg kan ikke se vinduet med Object Actions

Jeg installeret Flahs 5 på windows og kan ikke få vinduet med Object Actions frem, jeg har klikket en hel del gange på ikonet på værktøjsbjælken nederst til højre, er der andre muligheder.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
30. maj 2002 - 15:20 #1
Nogle gange hjælper det at lukke Flash helt ned og så starte op igen. Andre gange må du geninstallere svinet.

/Nikolaj
Avatar billede mat Nybegynder
30. maj 2002 - 15:21 #2
ellers prøv at defaulte din opsætning windows > panels set > default layout...det plejer at virke for mig
Avatar billede baitianlong Nybegynder
30. maj 2002 - 16:08 #3
Hvis du default'er panels sets er actions-panelet væk, så det hjælper ikke i første omgang. Men du kan da finde den i menuen window>>actions (eller CTRL+ALT+M).

-Håber den dukker op igen (o; !!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
30. maj 2002 - 16:11 #4
Normalt kan man jo bare højreklikke, men jeg har haft problemet med at ligegyldigt hvordan og hvorledes så kunnemanikke få det frem igen. Her hjalp kun én ting - Geninstallering.

Jeg går ud fra at det er her problemet ligger, da der jo netopbliver henvist til at vinduet har været der før, hvilket altså skulle sige at højreklik stadigt burde have virket...

/Nikolaj
Avatar billede baitianlong Nybegynder
30. maj 2002 - 16:15 #5
Det kan også være vinduet er blevet skubbet ud i bunden af skærmen af dig selv ???? Det har jeg gjort et par gange. I så fald er det rigtigt med default panel layout + ctrl+alt+m.
Avatar billede mat Nybegynder
30. maj 2002 - 16:34 #6
legende.dk > jaja, men hver gang jeg kommer til at smide mit actionspanel væk kører jeg bare den ovennævnte finte og trykker ctrl+alt+a (flash 5) og vupti er alt godt igen :)
Avatar billede baitianlong Nybegynder
30. maj 2002 - 16:50 #7
Ja, ok ctrl+alt+a er lidt bedre end ctrl+alt+m ((o;
Avatar billede mat Nybegynder
30. maj 2002 - 16:56 #8
:)