Avatar billede martinlind Nybegynder
28. juli 2000 - 12:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Download CD titler

Er der ikke nogen som ved hvordan jeg downloader cd-titler navn på kunstner og navne på numrene ved at indtaste CD\'ens nummer ( ISBN på bøger ), det må kunne lade sig gøre, mscdplayer kan hvis man lige sætter cd\'en i, men det gider jeg ikke med alle mine cd\'er, det ville være noget nemmere bare at indtaste en liste med cd-numre og så download fra evt. tunes.com, men jeg vil ikke registre mig og sende mit program til godkendelse, som man skal hos f.eks. CDDB.com, jeg vil bare vide hvilken url username og password jeg kan bruge, hjææælp please
Avatar billede steffen Nybegynder
28. juli 2000 - 16:24 #1
Yes, hent deres SDK fra:

http://www.cddb.com/dev/licensing.html

så er du kørende.
Avatar billede steffen Nybegynder
28. juli 2000 - 16:25 #2
Whoops, så slet ikke du havde været rundt efter det.

Well, du kan vel reverse-engineere en af de andre applikationer, og sende lignende data. Tror ikke de andres passwords er umiddelbart tilgængelige, desværre :-)
Avatar billede baunsgaard Nybegynder
28. juli 2000 - 17:26 #3
Prøv evt. at kigge på www.freedb.org
Avatar billede martinlind Nybegynder
01. august 2000 - 09:24 #4
Jeg Takker for tippet www.FREEDB.ORG

Det ser godt ud.
Avatar billede martinlind Nybegynder
01. august 2000 - 09:25 #5
...