Avatar billede mule Nybegynder
28. juli 2000 - 12:13 Der er 7 kommentarer og
6 løsninger

Hvad siger I så til det nu?

Efter den temmelig hårde medfart, den første udgave af VIP-Productions fik, har vi taget konsekvensen og lavet et nyt forslag på http://www.vip-productions.dk/secondedition

Hvad siger I til det

Det må gerne ses i forhold til den gamle version - http://www.vip-productions.dk
Avatar billede mule Nybegynder
28. juli 2000 - 12:16 #1
Avatar billede nof Nybegynder
28. juli 2000 - 12:28 #2
Hej,

jeg kan ikke lide at du bruger iframe. Når man ser bort fra siden med referencer, har du på ingen af siderne så meget tekst at der er brug for det. Istedet har du en grim scroll linie ude i siden og det ser ikke godt ud.

Dit logo er grimt og kedeligt - lav noget mere spændende.

Alle overskrifterne burde være lavet som billeder.

Iøvrigt er siden meget kedelig når man tænker på at det er et webdesign firma som har den.

7@13

/nof
Avatar billede mule Nybegynder
28. juli 2000 - 12:34 #3
Jeg må lige understrege, at vi i den nye version  ikke bruger Iframe. Det er kun i den gamle version.
Avatar billede prodic Mester
28. juli 2000 - 12:45 #4
Nu var jeg hård ved jer tidligere, så kan jeg jo lige så godt kommentere den her også.

Den nye Version : I har alt alt for meget spildplads i jeres \"hoved\" frame. I skal sætte teksten mere fængende op, så den fylder mere, og ikke bare er en lang smøre efter hinanden.

Jeres referenceside...hvorkan man ikke se hvad i har lavet(og jeg tænker ikke på link), jeres billed er totalt ødelagt, så man har ingen ide om hvordan det ser ud.

Jeres menu...ikke noget nyt der. Det er set 100 gange før.
Jeres \"logo\" - stinker. Fjern det eller lav et nyt.

Find en anden måde at lave midtersiden på så i kan undgå den skide scroller.

Der er sket en lille fremgang, men ikke nok endnu, når man tænker på at I rent faktisk er et firma, der gerne vil sælge jer.

6@13
Avatar billede nof Nybegynder
28. juli 2000 - 12:49 #5
mule >>> om det er iframe eller almindelig frame - jeg er ligeglad. Alle slags frames stinker og det højner ikke sidens udseende når i bruger frames!

/nof
Avatar billede nof Nybegynder
28. juli 2000 - 12:50 #6
mule >>> hvis I virkelig vil tjene penge på at lave webdesign, så må I sq lave en side som fanger den besøgende!

/nof
Avatar billede mule Nybegynder
28. juli 2000 - 13:01 #7
>>>nof
Frames stinker??????
Jeg mener personligt at når frames er brugt ordentligt, uden grimme borders også videre, kan det faktisk se godt ud.
Avatar billede asmodeus Nybegynder
28. juli 2000 - 13:22 #8
Jeg synes faktisk ikke at den nye version er bedre end den gamle!!! Den gamle var mere original i sit menu system, endvidere giver jeg ovenstående personer ret i at logoet godt kunne trænge til en kærlig hånd fra Photoshop... Funktionaliteten er glimrende!
7@13
Mvh/
Asmodeus
Avatar billede riejensen Nybegynder
28. juli 2000 - 17:05 #9
Fjern scrolbarren og rammen omkring teksten.
Sæt baggrundsfarven til hvid - nogen af os har en indstillet til en anden farve, ex lysegrøn hvilket ikke ligefrem gavner udseendet.
Netscape kan slet ikke finde den nye side !?!
Den nye er pænere end den gamle, men stadig ikke noget jeg ville sælge mig selv på :-(
Avatar billede dannyqul Nybegynder
29. juli 2000 - 23:18 #10
Jeg sys bestemt ikke den er blevet pænere.
den gamle var næsten den pæeste af de.
Avatar billede edderkop Nybegynder
19. august 2000 - 02:02 #11
Al beggyndelse er svær.
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2000 - 01:23 #12
Tja en sjov måde at lave en sides opbygning , men hvor ligger relationen til billed telefonen, når det er internetet det drejer sig om. En skærm på skærmen. Ikke meget indhold. Kun få refferencer. Ikke særlig brugervenlig betjening. Hvad hvar det nu for en knap nå jo den der efter man måske har kikket bag tre andre. Jeg har set noget ligende før, ved ikke om det var jeres.

Karakter 8 @ 13  p.g.a særpræg.
Avatar billede denboj Nybegynder
05. september 2000 - 22:33 #13
Siden er faktisk rigtig pæn. Men men men - undskyld jeg siger det - når jeg ser logoet kommer jeg til at tænke på en der står med røvewn i vejret. Og og og den sorte klat i midten - ligner altså hullet *LOL*