Avatar billede fladetage Nybegynder
30. maj 2002 - 11:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mangler rød farve.

Efter at have lavet en bios opdatering mangler dem røde farve. Jeg har en Compaq presario 5240 med CPROMNV 700 - Rage LT PRO AGP 2x farvestyring. Jeg er blevet rådet til at genstare PC'en men så vil jeg samtidig miste værdifulde opdateringer. Er der nogen der kan hjælpe ?
acm@mail.tele.dk
Avatar billede lille-ven Nybegynder
30. maj 2002 - 11:28 #1
Nej desværre ! Det er trals.
Avatar billede scb Praktikant
30. maj 2002 - 11:47 #2
Er dit bios i dit skærmkort eller bios i dit bundkort du har opdateret ?.
Hvis det er bios i dit bundkort, har det ikke noget med farver at gøre, det lyder mere som et løst stik el.lign
Hvis det er bios i dit skærmkort, ja så kunne du jo prøve at opdatere igen, eller gå tilbage til den gamle bios.
-SCB
Avatar billede scb Praktikant
30. maj 2002 - 11:48 #3
stavefejl: Er det bios...